דוראנט גבר על גולדן סטייט, בוקר הוביל את פיניקס לניצחון על פילדלפיה

קווין דוראנט | Noah Graham/NBAE via Getty Images

הנטס גברו 117:134 נפלא על הוורייורס, KD קלע 20 מול האקסית וגם אירווינג (23 נקודות) והארדן (19 נק') בלטו. 36 נקודות לכוכב הסאנס ב-111:120 על הסיקסרס, ניו יורק ניקס הביסה 99:121 את יוסטון רוקטס

(גודל טקסט)

ארבעה משחקים בלבד נערכו הלילה (בין שבת לראשון) ב-NBA ואליהם התווסף המשחק שנערך אמש ובו דווין בוקר הוביל את פיניקס סאנס לניצחון מרשים על פילדלפיה. הלילה, קווין דוראנט פגש את האקסית מגולדן סטייט והוביל את ברוקלין ל-117:134 נהדר וניו יורק ניקס המשיכה את המומנטום מהניצחון על וושינגטון וויזארדס והביסה את יוסטון רוקטס.

גולדן סטייט ווריורס – ברוקלין נטס 134:117

קווין דוראנט חזר השבוע לפרקט אחרי שמצא את עצמו בפעם השנייה נכנס לבידוד עקב חשיפה לחולה קורונה מאומת, והלילה הוביל את ברוקלין נטס לניצחון יוקרתי על האקסית שלו. KD, ג'יימס הארדן וקיירי אירווינג היו גדולים על הווריורס, על אף יכולת שיא בה נמצא סטף קרי. הרכז קלע 27 נקודות, אך קבוצתו כבר נקלעה לפיגור של 26 נקודות ולא הייתה לה תשובה ל-23 נקודות של אירווינג, 20 של דוראנט ו-19 של הארדן.

דוראנט התגעגע לחברים מגולדן סטייט. יחד עם גרין | Thearon W. Henderson/Getty Images

ניו יורק ניקס – יוסטון רוקטס 99:121

בלילה שבין חמישי לשישי, ניו יורק ניקס לא התקשתה להכניע את דני אבדיה ו-וושינגטון וויזארדס. הלילה הם נראו טוב עוד יותר נגד יוסטון רוקטס. ג'וליוס רנדל סיים עם 22 נקודות וכמוהו קלע גם עמנואל קוויקלי, בעוד ג'ון וול קלע 26 נקודות לפני המשחק הבא שמצפה לו בלילה שבין שני לשלישי, נגד האקסית מוושינגטון.

עמנואל קוויקלי | Nathaniel S. Butler/NBAE via Getty Images

פיניקס סאנס – פילדלפיה 76' 111:120

אחרי שהרשימה לא מעט אנשים בסיום העונה שעברה, פיניקס הראתה הערב (שבת) שוב כמה כישרון יש בקבוצה מאריזונה וחיברה ניצחון חמישי ברצף עם 111:120 ביתי נגד פילדלפיה. כשהם במקום הרביעי במערב, הסאנס נהנו מעוד יום גדול של דווין בוקר, אשר כיכב עם 36 נקודות ולמעשה הוליך את קבוצתו לניצחון.

במחצית הראשונה של ההתמודדות שתי הקבוצות לא הצליחו לייצר בריחה, כאשר הסיקסרס נשענו בעיקר על יכולת טובה של ג'ואל אמביד, שסיים עם 35 נקודות. המשחק השקול נשאר עד אמצע הרביעי השלישי, אך ברגע שבוקר ופיניקס פתחו מבערים, לבן סימונס ואמביד כבר לא היו תשובות.

כריס פול להט גם הוא עבור פיניקס עם 18 נקודות ו-10 אסיסטים, ולמעשה הוא היה רחוק שני ריבאונדים בלבד בשביל טריפל-דאבל. בוקר החל לצלוף מכל טווח אפשרי, כשמנגד שחקני הספסל של דוק ריברס פשוט לא הצליחו לתרום למאמץ הקבוצתי. הסאנס חיברו ניצחון 16 העונה, מה שביסס אותם בין קבוצות הצמרת בחוף המערבי של הליגה, פילדלפיה עדיין ראשונה במזרח למרות שרשמה שני הפסדים רצופים.

בוקר. משחק נהדר שלו נגד פילדלפיה | Barry Gossage/NBAE via Getty Images

תוצאות נוספות: אטלנטה הוקס – אינדיאנה פייסרס 125:113, יוטה ג'אז – מיאמי היט 94:112

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי