הפסד רביעי רצוף למילווקי, קאמבק אדיר לברוקלין מול פיניקס

יאניס אנטטוקומפו | Gary Dineen/NBAE via Getty Images

הבאקס נכנעו לטורונטו לעיני קהל הביתי למרות משחק טוב של אנטטוקומפו, הנטס חזרו ממינוס 24 לניצחון חוץ. בוסטון גברה על דנבר למרות 43 נקודות של יוקיץ'. לילארד התפוצץ במאני טיים, ניצחונות גם ללייקרס ופליקנס

(גודל טקסט)

שישה משחקים נערכו הלילה (בין שלישי לרביעי) ב-NBA ואחרי שהרצף שלה נעצר על ידי דנבר נאגטס, האלופה לוס אנג'לס לייקרס חזרה לנצח כשגברה על מינסוטה טימברוולבס בחוץ, בעוד דנבר עצמה נכנעה לסלטיקס בבוסטון. טורונטו ראפטורס הנחילה למילווקי באקס הפסד רביעי רצוף, פורטלנד טרייל בלייזרס ניצחה את אוקלהומה סיטי ת'אנדר וניו אורלינס הביסה את ממפיס גריזליס. במשחק האחרון, ברוקלין נטס רשמה קאמבק אדיר וגברה על פיניקס סאנס.

פיניקס סאנס – ברוקלין נטס 128:124

איזה משחק אדיר נערך לפנות בוקר באריזונה. הסאנס, שאירחו את המשחק האחרון מבין שבעה רצופים בביתם וניצחו בכל השישה הקודמים, סיימו את הרצף בהפסד אחרי קאמבק ענק של הנטס, אותו הוביל ג'יימס הארדן בהיעדרם של קווין דוראנט וקיירי אירווינג. מעט לפני סיום המחצית הראשונה פיניקס עלתה ליתרון שיא של 24 נקודות, 49:73, אך ברוקלין הגיבה במחיקת הפער הגדול בתולדותיה אחרי מחצית אחת וסטיב נאש, מייק ד'אנטוני ואמארה סטודמאייר יצאו מנצחים בחזרה שלהם יחד לפיניקס. הארדן, שהתמקד בעיקר בניהול משחק מאז שהצטרף לקבוצה, הזכיר שהוא מסוגל גם לספק נקודות כשצריך ורשם 38 כאלה, כאשר בנוסף מסר 11 אסיסטים והוריד שבעה ריבאונדים. המארחת, שלא קלעה ולא נקודה ב-2:48 דקות האחרונות, קיבלה 29 מכריס פול ו-22 מדווין בוקר. ג'ו האריס סייע להארדן עם 22 משלו.

מילווקי באקס – טורונטו ראפטורס 124:113

משרד הבריאות במילווקי אישר לקבוצה המקומית להכניס עד 1,800 אוהדים להיכל הביתי שלה, אך במשחק הראשון מבין שמונה רצופים אצלה במגרש אחרי שחזרה ממסע של שישה משחקי חוץ, החבורה של מייק בודנהולצר המשיכה בתקופה הלא טובה למרות שיאניס אנטטוקומפו כמעט רשם טריפל-דאבל. היתרון התחלף 12 פעמים במחצית הראשונה שהסתיימה בשוויון 64:64, הקנדים נטלו את ההובלה כל הדרך לניצחון למרות שקייל לאורי נטש את הפרקט במהלך הרבע השלישי בגלל כאבים בקרסול. הרכז הספיק לקלוע 18 נקודות, להוריד שישה ריבאונדים ולמסור שישה אסיסטים בזמן ששיחק, כאשר פרד ואנווליט הוביל את טורונטו עם 33 ופסקאל סיאקם הוסיף 23 לצד 13 ריבאונדים. אנטטוקומפו קלע 34, הוריד 10 כדורים חוזרים ומסר שמונה אסיסטים, בנוסף לחמש חטיפות, אך כריס מידלטון סיפק משחק חלש וסיים עם 11 בלבד.

מינסוטה טימברוולבס – לוס אנג'לס לייקרס 112:104

הקבוצה מעיר המלאכים הופיעה לראשונה בלי אנתוני דייויס הפצוע, שצפוי להיעדר בין שבועיים לשלושה לכל הפחות. לברון ג'יימס לקח אחריות ועל אף שאיבד ארבעה כדורים כבר ברבע הראשון, את המשחק הוא סיים עם חמישה איבודים ועם 30 נקודות, 13 ריבאונדים ושבעה אסיסטים. דניס שרודר שימש כ"משנה למלך" כשקלע 24 ומונטרז הארל הוסיף 17. הרוקי אנתוני אדוארדס רשם שיא קריירה של 28 נקודות ביחד עם שבעה ריבאונדים, אך ללא דיאנג'לו ראסל שינותח בברכו ואמור להיעדר עד חודש וחצי, 15 נקודות בלבד של קארל-אנתוני טאונס היו מעט מדי עבור הזאבים.

ואנווליט הצטיין נגד מילווקי | Gary Dineen/NBAE via Getty Images

בוסטון סלטיקס – דנבר נאגטס 99:112

כל אחת מהקבוצות הגיעה במגמה הפוכה, לאחר שהירוקים נוצחו בשני המשחקים הקודמים בעוד הנאגטס יצאו מנצחים בשלושת האחרונים, אך תצוגה הגנתית טובה של בוסטון עזרה לה לגבור על אחת הקבוצות הבכירות במערב למרות שספגה לא פחות מ-43 נקודות מניקולה יוקיץ' הנפלא. ג'יילן בראון בלט התקפית בשורות הסלטיקס עם 27 נקודות וג'ייסון טייטום סייע עם 21 בנוסף לשמונה אסיסטים, קמבה ווקר תרם 17 משלו. ג'מאל מארי קלע 25 עבור דנבר ופקונדו קמפאסו הארגנטינאי רשם משחק טוב עם 15 נקודות ושמונה אסיסטים, אך זה לא הספיק לחבורה מקולורדו.

ממפיס גריזליס – ניו אורלינס פליקנס 144:113

הרבע הראשון היה שייך לדובים, אך יתר המשחק נשלט לחלוטין על ידי השקנאים שקטעו רצף של שלושה הפסדים הודות ל-31 נקודות של זאיון וויליאמסון, אשר דייק ב-13 מתוך 16 הזריקות שלו מהשדה בדרך לשיא עונתי בנקודות לניו אורלינס כקבוצה. ג'וש הארט רשם שיא עונתי אישי, עם 27 נקודות וברנדון אינגרם הוסיף 22. ג'ה מוראנט תרם 28 ומסר שמונה אסיסטים עבור הגריזליס, בעוד קייל אנדרסון הוסיף 19 נקודות ודילון ברוקס 18.

יוקיץ' כיכב, אך דנבר הפסידה | Maddie Meyer/Getty Images

אוקלהומה סיטי ת'אנדר – פורטלנד טרייל בלייזרס 115:104

בפורטלנד וב-NBA כולה יודעים שכשמתקרבים לדקות ההכרעה, מספיק להסתכל בשעון כדי לדעת שהגיע ה"דיים טיים". הבלייזרס שמטו יתרון שיא של 24 נקודות בו החזיקו ברבע השלישי וכשנותרו קצת פחות משש דקות לשחק, המארחת השלימה קאמבק נהדר ועלתה ליתרון. אלא שבארבע הדקות ו-11 השניות האחרונות של ההתמודדות, דמיאן לילארד קלע 12 מתוך 31 הנקודות שלו במשחק כולו בעזרת ארבע שלשות והציל את קבוצתו ממבוכה בדרך לניצחון חמישי רצוף. לילארד הוסיף 10 אסיסטים ושבעה ריבאונדים, כאשר גארי טרנט ג'וניור תרם 19 נקודות ואנס קאנטר, שקטף 21 כדורים חוזרים, קלע שמונה משלו. מנגד, לוגנץ דורט הוביל את OKC עם 23 נקודות.

לילארד התעלה במאני טיים | Zach Beeker/NBAE via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי