זו כבר הצהרה: וושינגטון הפתיעה את הלייקרס, שמונה נקודות לאבדיה

דני אבדיה, מונטרז הארל | Adam Pantozzi/NBAE via Getty Images

הישראלי הוריד גם שמונה ריבאונדים ותרם דקות נהדרות ברבע הרביעי, קבוצתו חזרה מפיגור של 17 נקודות וניצחה 124:127 את האלופה בתום הארכה. 33 נקודות לביל וכמעט טריפל-דאבל ללברון ולווסטברוק, שהכריע בסל חשוב

(גודל טקסט)

אם ארבעת הניצחונות הרצופים שהשיגה במשחקים הקודמים לא הבהירו שוושינגטון סוף סוף נכנסה לעניינים בעונת ה-NBA הנוכחית, אזי שהחמישי ברצף אשר הושג לפנות בוקר (שלישי) כבר מהווה הצהרה של ממש: הוויזארדס הפתיעו את האלופה לוס אנג'לס לייקרס באולמה הביתי וגברו עליה 124:127 בתום הארכה, כאשר דני אבדיה התאושש מסדרת משחקים לא כל כך מוצלחת עם דקות מצוינות בעיקר ברבע הרביעי, שבו קבוצתו השלימה קאמבק ממינוס 17 נקודות ליתרון שמונה. הקבוצה מעיר המלאכים סובלת מאז שאיבדה את אנתוני דייויס לפציעה וההפסד הלילה הוא השלישי שלה ברציפות והרביעי בחמשת המשחקים האחרונים.

האלופה עלתה ליתרון של 16 נקודות ברבע השני ובתחילת המחצית השנייה הובילה בהפרש שיא של 17, אולם אז החל הקאמבק. בראדלי ביל ורובין לופז עזרו לאורחת להקטין למינוס שלוש עוד ברבע השלישי וריצת 6:20 ברבע הרביעי הביאה את הוויזארדס לפלוס שמונה. לברון ג'יימס לקח אחריות וקירב את קבוצתו למינוס שתיים בנקודות ובאסיסטים, אבדיה תפר שלשת קלאץ' גדולה שהעלתה את וושינגטון ל-111:114 כשנותרו 51 שניות לסיום. ג'יימס צימק בקרש-סל, ראסל ווסטברוק סחט עבירה והחטיא פעם אחת מהקו ולברון, במהלך של סל ועבירה, פספס את זריקת העונשין והמשחק נכנס להארכה.

ווסטברוק קלע ארבע מהירות בתחילת ההארכה, בהמשך ביל קבע יתרון ארבע ובהמשך שמר עליו עם שני סלים גדולים, קנטאביוס קולדוול-פופ קיזז בשלשה ואחרי שווסטברוק קלע את הסל האחרון במשחק, לברון וקוזמה החטיאו מחוץ לקשת, אבדיה השתלט על הריבאונד והוויזארדס חגגו ניצחון גדול.

אבדיה והוויזארדס מרוצים. ניצחון גדול | Adam Pantozzi/NBAE via Getty Images

אבדיה בילה על הפרקט 23 דקות בסך הכל, בהן קלע שמונה נקודות (כולן ברבע הרביעי) ודייק בשלוש זריקות מתוך חמש בסך הכל, כולל שתיים משלוש מחוץ לקשת. מעבר לכך, הישראלי הוריד גם שמונה כדורים חוזרים, מסר שני אסיסטים ורשם חטיפה אחת, בנוסף למספר מהלכים הגנתיים נגד לברון ג'יימס שהוא בהחלט ירצה לזכור.

ביל עמד בראש רשימת הקלעים של וושינגטון עם 33 נקודות, ווסטברוק גירד טריפל-דאבל עם 32, 14 ריבאונדים ותשעה אסיסטים ורוי האצ'ימורה הוסיף 15 נקודות. בצד השני, גם לברון ג'יימס כמעט רשם טריפל-דאבל כשסיים עם 31 נקודות, 13 אסיסטים ותשעה ריבאונדים, אך איבד שמונה כדורים. מלבדו, מונטרז הארל בלט עם 26 נקודות ותשעה כדורים חוזרים.

ראסל ווסטברוק חוגג | Adam Pantozzi/NBAE via Getty Images
לברון ג'יימס. מתגעגע לדייויס | Katelyn Mulcahy/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי