"טורונטו הביעה נכונות לטרייד": קייל לאורי יעבור?

קייל לאורי | Brian Babineau/NBAE via Getty Images

לפי דיווח בארה"ב, הראפטורס רוצים "להעצים את המורשת" של הרכז בכך שיעניקו לו הזדמנות לזכות באליפות נוספת ואחת המועמדות לצרפו היא פילדלפיה. השחקן מסיים חוזה בקיץ, גם מיאמי והקליפרס עוקבות אחריו

(גודל טקסט)

המועד האחרון לטריידים ב-NBA יחול רק בעוד חודש, אך הקבוצות מנסות להקדים את יריבותיהן בצעד אחד כבר מעכשיו. אחד השחקנים הבכירים שעשוי להחליף קבוצה הוא קייל לאורי, שנמצא במעקב של שלוש קבוצות: פילדלפיה, מיאמי והקליפרס – כך על פי דיווח שפרסם היום (חמישי) העיתונאי קית' פומפיי מה"פילדלפיה אינקווירר".

עדיין נותר לא מעט זמן לקבלת החלטות, כאמור, אך בדיווח נכתב כי לפי מקורות טורונטו אמרה ללאורי שתהיה מוכנה להעביר אותו בטרייד בהנחה שתקבל תמורה הולמת עבורו, זאת מתוך רצון הקבוצה לסדר לאחד מגדולי שחקניה בכל הזמנים הזדמנות לזכות בטבעת אליפות נוספת ש"תעצים את המורשת שלו", כך הסביר פומפיי. לאורי, כידוע, זכה עם הראפטורס באליפות לפני שנתיים וכל שש ההופעות שלו במשחק האולסטאר הגיעו במהלך הקדנציה שלו בקבוצה הקנדית, כאשר בנוסף ב-2016 הוא נבחר לחמישייה השלישית של העונה וזכה בזהב האולימפי עם נבחרת ארצות הברית.

סביר להניח כי טורונטו נקטה בעמדה זו לא רק מתוך הכבוד שלה לרכז, אלא גם לאור העובדה שהוא מסיים את חוזהו בקיץ ועשוי לעזוב בכל מקרה, כך שעדיף להשיג נכסים גדולים ככל האפשר תמורתו מאשר לאבד אותו בחינם. כאן נכנסות לתמונה שלוש הקבוצות שהוזכרו לעיל, כאשר בדיווח נטען כי לאורי היה שמח לשחק בפילדלפיה ועל פי המקור שעליו התבססה הידיעה, הסיקסרס והראפטורס מסוגלים להוציא עסקה לפועל.

חשוב לזכור כי הגארד מרוויח שכר גבוה, 30 מיליון דולר ליתר דיוק, ומי שמחזיק בתפקיד הג'נרל מנג'ר בפילדלפיה הוא דריל מוריי, אותו מנהל מקצועי ששלח את לאורי בטרייד מיוסטון רוקטס לטורונטו ב-2012, אם כי בידיעה נטען כי מוריי אוהב את השחקן הן ברמה המקצועית והן ברמה האישית. ללאורי, שהאריך את חוזהו עם הראפטורס באוקטובר 2019, יש כמובן גם אופציה להישאר בקבוצתו הנוכחית עד לסיום העונה ואז לשקול את המשך דרכו כשחקן חופשי בקיץ, אך אין ספק שהצטרפות שלו לסגל שכולל את ג'ואל אמביד, טוביאס האריס ובן סימונס תהפוך את פילי, שגם כך מוליכה את טבלת המזרח בנקודה זו של העונה, למועמדת מאיימת במיוחד על תואר האליפות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי