ביל התייחס למעמדו של אבדיה: "כולם מצפים ממנו, אבל הוא רוקי"

דני אבדיה | Stephen Gosling/NBAE via Getty Images

וושינגטון וויזארדס ניצחה בשבעה משמונת משחקיה האחרונים, אבל דווקא הישראלי הולך ומקבל פחות קרדיט וגם הכתבים המקומיים דואגים: "היחס אליו נהיה מפחיד". הכוכב התייצב להגנתו

(גודל טקסט)

בזמן שוושינגטון וויזארדס נמצאת במומנטום שיא וסופרת כבר שבעה ניצחונות בשמונת המשחקים האחרונים, אחד השחקנים היחידים שדווקא נמצא בירידה הוא דני אבדיה. הלילה (בין שבת לראשון) זכה הרוקי הישראלי ל-21 דקות על הפרקט בניצחון 112:128 על מינסוטה טימברוולבס, אולם הוא גם קלע שתי נקודות בלבד והציג את אחד ממשחקיו היותר חלשים.

לשמחתם של הוויזארדס, בקבוצה משחקים שני סופרסטארים כמו בראדלי ביל וראסל ווסטברוק שהובילו את הקבוצה לניצחון. במסיבת העיתונאים נשאל בראדלי ביל על מעמדו של הישראלי, שאיבד את מקומו בחמישייה בחודש האחרון, ואמר: "אנחנו מצפים ממנו שישחק כדורסל שיעזור לנו לנצח וזה מה שהוא עושה. זה לא משנה אם הוא יושב על הספסל או שהוא על הפרקט, עונת הרוקי זו עונה ללמוד ממנה והיא כוללת המון עליות וירידות ועליו ללמוד ממנה. זה נכון שיש לחץ וזה קשה, אבל הוא רוקי והוא צריך לדעת ליהנות מהעונה הזו ולא להלחיץ את עצמו. המשפחה שלו, התקשורת, וגם אנחנו, כולם מצפים ממנו. זו עונה ראשונה שלו ואנחנו רוצים שהוא יידע מה עליו לעשות ויהיה מוכן כדי שהוא יתקדם וישתפר".

גם כתבי וושינגטון וויזארדס דואגים לאור הדעיכה במעמדו של אבדיה והבלוגר בן מהיץ' אף צייץ: "ברטנס לא מצליח לקלוע והיה יכול להיות נחמד אם דני אבדיה היה מקבל הזדמנות. הוא מקבל יחס דומה לטרוי בראון ג'וניור וזה מפחיד", אמר והשווה את הישראלי לשחקן שאפשר לומר שנמחק מהרוטציה.

ביל כאמור הוביל את הוויזארדס עם 34 נקודות, אבל הצגה רשם גם ראסל ווסטברוק שסיים עם טריפל דאבל ואותו השיג תוך שלושה רבעים בלבד. זו הפעם ה-46 בקריירה של ווסטברוק שהוא מגיע לטריפל דאבל עוד לפני הרבע הרביעי וב-25 השנים האחרונות הכי קרוב אליו הוא ג'יימס הארדן שעשה זאת 13 פעמים בלבד. "מר טריפל דאבל", נכתב ב-ESPN על ווסטברוק שקלע 19 נקודות, לקח 14 ריבאונדים ומסר 12 אסיסטים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי