ברוקס ביקר את אבדיה: "אי אפשר לעשות כל כך הרבה עבירות"

סקוט ברוקס | Will Newton/Getty Images

הישראלי רשם שיא שלילי של שבע דקות בלבד בהפסד הדרמטי של וושינגטון וויזארדס לבוסטון סלטיקס, המאמן הסביר מדוע: "לא הפסדנו בגללו, אבל כן היינו צריכים להשתמש בשחקן הבא ברוטציה"

(גודל טקסט)

המומנטום האדיר של וושינגטון וויזארדס עושה את שלו גם מול הקבוצות החזקות בליגת הכדורסל הטובה בעולם. הלילה (בין ראשון לשני), הקבוצה מ-DC הייתה מרחק שניות ספורות מניצחון גדול בבוסטון על סלטיקס, אבל ג'ייסון טייטום קלע שש נקודות רצופות ב-45 השניות האחרונות כולל סל ניצחון שקבע 110:111 נפלא ומנע מהקבוצה של סקוט ברוקס ניצחון שמיני בתשעה משחקים.

למרות כל זאת, דני אבדיה נמצא בירידה גדולה. הרוקי של הוויזארדס, שפתח את העונה בצורה מעולה, הולך ויורד בהיררכיה במשחקים האחרונים – דווקא כשהקבוצה במומנטום שיא, הוא הולך ומקבל פחות קרדיט. הלילה אבדיה שיחק שבע דקות בלבד (כלל לא שותף במחצית השניה) ולא קלע וכשנשאל על כך מאמנו, התשובה הייתה ברורה.

"זו ליגה קשה ויש לפעמים גם משחקים כאלה, יכול להיות שבמשחק הבא נגד ממפיס זה כבר יהיה המשחק שלו, אבל כן היינו זקוקים למישהו שישחק הגנה חזקה ולא יעשה כל כך הרבה עבירות", אמר ברוקס על הישראלי שביצע שלוש עבירות בזמן הקצר שלו על הפרקט, "העבירות שלו לא הובילו להפסד, אבל כן היינו צריכים להשתמש בשחקן הבא ברוטציה".

דני אבדיה שומר על ג'ייסון טייטום | Maddie Meyer/Getty Images

ברוקס ניסה להיות מנומס ולא לפגוע באבדיה, אבל ב-NBC נטען שהמאמן זעם ובקרב השחקנים לא הסתיר את אכזבתו מהעבירות המהירות שביצע אבדיה: "יש לנו סגל רחב ואנחנו זקוקים לשומרים טובים בהגנה שנמנעים מעבירות. אי אפשר לעשות עבירות כל הזמן, זה לסייע ליריב שלך. צריך לדעת להרוויח דקות משחק", אמר המאמן בנוסף.

ברוקס, אגב, לקח אחריות על ההפסד. וושינגטון כאמור הובילה ב-5 נקודות בשניות הסיום ,אבל טייטום החל לצלוף, בראדלי ביל במשחק ענק של 46 נקודות דרך על הקו בתרגיל להתקפה אחרונה וסידר לסלטיקס התקפה אחרונה משלה – שהסתיימה בסל ניצחון: "הייתי צריך לקחת פסק זמן ואני מתחרט שלא עשיתי את זה. אני מרגיש שיש לי חלק גדול בהפסד", הודה ברוקס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי