הישג נדיר להארדן, אירווינג: "העבודה שלנו קלה בזכותו"

ג'יימס הארדן, קיירי אירווינג
ג'יימס הארדן, קיירי אירווינג | Ronald Cortes / Contributor

כוכב ברוקלין רשם טריפל דאבל שביעי העונה והפך לראשון מאז עונת 1977/78 שסיים משחק עם 30 נקודות, 15 אסיסטים, לפחות 10 ריבאונדים ואפס איבודים. חברו לקבוצה דרוך לקראת יוסטון: "זה יהיה מיוחד"

(גודל טקסט)

ג'יימס הארדן הוביל הלילה (בין שני לשלישי) את ברוקלין לניצחון חוץ ראשון בסן אנטוניו אחרי 17 הפסדים רצופים. הכוכב שהצטרף מיוסטון סיים עם 30 נקודות, 15 אסיסטים,14 ריבאונדים ואפס איבודי כדור. נתונים מפלצתיים.

זה היה הטריפל דאבל השביעי של הארדן הלוהט ב-22 משחקים במדי ברוקלין נטס והוא הפך הלילה לשחקן הראשון שרשם לפחות 30 נקודות, לפחות 15 אסיסטים ולפחות 10 ריבאונדים עם אפס איבודי כדור מאז עונת 1977/78.

"אני מנסה למצוא דרכים להשפיע על המשחק ולא רק לקלוע", סיפר הארדן בסיום. "אני מנסה לשחק בצורה נכונה ולא לכפות שום דבר, לעשות את המהלך הנכון ולסדר לחברים שלי לקבוצה מצבי קליעה נוחים".

"הוא עושה את העבודה שלנו לקלה יותר. עלינו להתרגל לעובדה שאנחנו משחקים לצד מישהו כל כך מיוחד", החמיא קיירי אירווינג והתייחס לכך שהארדן יפגוש בלילה שבין רביעי לחמישי את יוסטון, האקסית.

אירווינג: "אנחנו נרגשים לחזור למקום בו ג'יימס עשה קריירה נהדרת. כל מי שבבית, תיהנו מהמשחק. אני מצפה לחוויה. זה הולך להיות תחרותי ביותר, הרבה שחקנים מעולים, בלי איבה על המגרש. אנחנו מגיעים ליוסטון כדי ליהנות ממשחק כדורסל ולשחק אותו ברמה הכי גבוהה. הולך להיות לילה מיוחד".

מאמנו של הארדן, סטיב נאש, התייחס גם הוא למשחק מול יוסטון: "אני חושב שהמשחק נגד יוסטון משמעותי מאוד עבורו. זה מקום מאוד מיוחד בשבילו וחזרה לשם היא בהחלט משהו גדול שאומר המון עבורו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי