"אבדיה? זה נורמלי. גם למייקל ג'ורדן היו כמה משחקים לא טובים כרוקי"

דני אבדיה
דני אבדיה | Will Newton / Contributor

לפני שהישראלי קלע עשר נקודות בהפסד וושינגטון, המאמן סקוט ברוקס התייחס לכושרו: "ווסטברוק וביל דוחפים אותו קדימה. אם הם לא היו חושבים שהוא הולך להיות שחקן ממש טוב, הם לא היו עושים את זה"

(גודל טקסט)

אחרי 14 משחקים רצופים בהם לא קלע בספורות כפולות, דני אבדיה סיפק הלילה (בין שלישי לרביעי) עשר נקודות ושבעה ריבאונדים ב-26 דקות של כדורסל, אך זה לא הספיק לוושינגטון שנכנעה 125:11 לממפיס וירדה למאזן 20:13. הישראלי בן ה-20 רשם גם אסיסט אחד, שני איבודים, סיים עם 4 מ-7 מהשדה וצלף שתי שלשות ברבע האחרון.

לפני המשחק, סקוט ברוקס התייחס לתקופה שעוברת על אבדיה. "זה נורמלי שלשחקן כדורסל יהיו רגעים טובים וטובים פחות. אני בטוח שגם למייקל ג'ורדן היו כמה משחקים רעים בעונת הרוקי שלו. אימנתי את ראסל ווטסברוק כרוקי וגם לו היו כמה משחקים לא טובים", אמר המאמן. "דני הולך להיות שחקן טוב. לכל הרוקיז לא הייתה ליגת קיץ, זה דבר שלא קרה מעולם. הוא החמיץ שלושה שבועות באמצע העונה בגלל הקורונה ולא באמת היה מחנה אימונים לפני העונה. קשה להתגבר על כל זה".

ברוקס סיכם: "אמרתי לדני שאני גאה בו. הוא יעבור את התקופה הזו, ימשיך להשתפר ולהתפתח ככל שהעונה תתקדם. אני אוהב אותו. חבריו לקבוצה אוהבים אותו. ווסטברוק וביל דוחפים אותו קדימה. אם הם לא היו חושבים שהוא הולך להיות שחקן ממש טוב העונה ואפילו יותר טוב בהמשך הקריירה שלו, תאמין לי, הם לא היו עושים את זה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי