ברוקלין הופתעה באורלנדו, פורטלנד ניצחה את דאלאס

קיירי אירווינג, ברוס בראון, ג'יימס הארדן | Julio Aguilar/Getty Images

113:121 למג'יק עצר לנטס רצף של שישה ניצחונות, למרות 43 נקודות של אירווינג. דונצ'יץ' הצטיין, אך קבוצתו נכנעה 125:119. פיניקס גברה על מינסוטה, יוטה התאוששה ודנבר שרדה מותחן מול שיקגו

(גודל טקסט)

10 משחקים נערכו הלילה (בין שישי לשבת) ב-NBA והתוצאה המסקרנת ביותר הגיעה מאורלנדו, שם המג'יק הפתיעו וגברו על ברוקלין נטס. הבלייזרס ניצחו בפורטלנד את דאלאס מאבריקס, פיניקס סאנס סגרה חשבון עם מינסוטה טימברוולבס שהכניעה אותה אתמול, יוטה ג'אז התאוששה מהפסד לוושינגטון ודני אבדיה ודנבר נאגטס המשיכה במומנטום החיובי, בתום מותחן נגד שיקגו בולס.

אורלנדו מג'יק – ברוקלין נטס 113:121

האורחת שמטה רצף של שישה ניצחונות בעיקר כי נזכרו לשמור רק ברבע האחרון, אשר בתחילתו אורלנדו הובילה בהפרש שיא של 19 נקודות. המג'יק נהנו מערב קליעה יוצא מהכלל עם 21 שלשות מתוך 40 ניסיונות ובראש רשימת הקלעים עמד ארון גורדון, שסיפק 38 נקודות. אוון פורנייה תרם 31 ועזר למארחת להתגבר על 43 של קיירי אירווינג, כאשר ג'יימס הארדן נתן משחק חלש במונחים שלו וקלע 19 בלבד.

פורטלנד טרייל בלייזרס – דאלאס מאבריקס 119:125

לוקה דונצ'יץ' סיים על גבול הטריפל-דאבל וקבוצתו הובילה בשמונה נקודות לפני הרבע הרביעי, אך המשיכה בחוסר היציבות ונכנעה לדמיאן לילארד וחבריו שרשמו ניצחון שלישי רצוף. כוכב פורטלנד סיים עם 31 נקודות ובמהלך המשחק נפגע בברכו אחרי התנגשות עם צמד שחקני דאלאס, אך לאחר ששכב על הפרקט למשך כמה דקות ונראה כאוב, נשאר על המגרש והמשיך לשחק. סי ג'יי מקולום הוביל את קלעי הבלייזרס עם 32 נקודות. בצד השני, דונצ'יץ' רשם 38, תשעה ריבאונדים ותשעה אסיסטים, אך קריסטאפס פורזינגיס לא תמך בו מספיק הפעם וקלע 11 בלבד.

שחקני פורטלנד חוגגים | Sam Forencich/NBAE via Getty Images

פיניקס סאנס – מינסוטה טימברוולבס 101:113

ה"שמשות" ניצחו את המשחק השני בתוך הבק-טו-בק בין שתי הקבוצות, אחרי שה"זאבים" הפתיעו בראשון. מאמן פיניקס מונטי וויליאמס הורחק במהלך מומנטום חיובי של מינסוטה ברבע השני, מה שהדליק את שחקניו שרצו 2:17 לקראת ההפסקה וברחו ליתרון דו ספרתי. האורחת נתנה פייט גם בהמשך ונשארה צמודה, אך הסאנס פתחו את הרבע האחרון חזק יותר וסידרו לעצמם פער שהחזיק עד הסיום והספיק לניצחון. כריס פול בלט עם 20 נקודות ותשעה אסיסטים, 17 היו למיילס ברידג'ס ודווין בוקר תרם רק 16, אך זה הספיק בערב שבו שבעה שחקנים של פיניקס קלעו בספרות כפולות. הרוקי אנתוני אדוארדס נעצר על 11 בלבד אחרי שהעמיד שיא קריירה של 42 נקודות לילה לפני כן, קארל-אנתוני טאונס הוביל את הטימברוולבס עם 24.

דנבר נאגטס – שיקגו בולס 127:131 (בתום הארכה)

ניצחון שמיני לנאגטס בתשעת המשחקים האחרונים, בעוד הבולס רשמו הפסד שני רצוף. ג'מאל מארי התאושש ממחצית ראשונה בה קלע שלוש נקודות בלבד עם 31 נוספות בשארית המשחק, כולל השלשה שכפתה הארכה כשנותרו 0.4 שניות לסיום הרבע הרביעי. ניקולה יוקיץ' קלע 34 כמו חברו לקבוצה, לצד 15 ריבאונדים ותשעה אסיסטים. מייקל פורטר ג'וניור הוסיף 19 לזכות דנבר. מנגד, זאק לאבין בלט עם 32 נקודות ואוטו פורטר ג'וניור סיים עם 22.

טורונטו ראפטורס – יוטה ג'אז 115:112

הקבוצה עם המאזן הטוב בליגה חזרה לנצח על חשבון הקנדים, שהפסידו בפעם התשיעית ב-10 המשחקים האחרונים. ניסיון לשלוש של פסקאל סיאקם כמעט כפה הארכה בתום 48 דקות צמודות, אך הכדור הסתובב על הטבעת ויצא החוצה. דונובן מיטשל כיכב בשורות יוטה עם 31 נקודות, ג'ו אינגלס הוסיף 19. סיאקם רשם 27 בצד השני.

ג'מאל מארי, מייקל פורטר ג'וניור | Bart Young/NBAE via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי