הכול פתוח: דאלאס ניצחה שוב את פיניקס והשוותה ל-2:2

אחרי שהובסו פעמיים באריזונה, המאבס שוב גברו בטקסס 101:11 על הסאנס וחזרו בגדול לסדרה. פיני סמית' כיכב עם 8 שלשות, דונצ'יץ' הוביל עם 26. פול נעצר על 5 ויצא בשש עבירות בתחילת הרבע הרביעי

(גודל טקסט)

אחרי שדאלאס הובסה פעמיים ללא תנאי באריזונה מול פיניקס, רוב הפרשנים סימנו את הקבוצה הטובה בעונה הסדירה כמועמדת בטוחה לעלות לגמר המערב, אולי אפילו עם סוויפ קליל. אלא שתצוגה גדולה של לוקה דונצ'יץ' סידרה למאבס ניצחון במשחק הקודם והלילה (ראשון) דאלאס הנהדרת ניצחה שוב 101:111 את הסאנס והשוותה ל-2:2 בסדרה שטורפת את הקלפים בניגוד לתחזיות.

דוריאן פיני סמית' דאלאס דיאנדרה אייטון פיניקס
כוכב המשחק. דוריאן פיני סמית' במאבק עם אייטון | רויטרס

דאלאס הסתערה על פיניקס עם מבול שלשות וסיימה את הרבע הראשון ביתרון דו ספרתי, 25:37. המאבס המשיכו להפגיז גם ברבע השני וסיימו את המחצית עם 14 שלשות, רובן של דייויס ברטאנס ובעיקר דוריאן פיני סמית', שאליו עוד נגיע בהמשך. פיניקס הצליחה לחזור מפיגור דו ספרתי עם רבע שלישי הגנתי שבו היא עצרה את דאלאס על 16 נקודות בלבד. דווין בוקר צימקל-89:81 בפתיחת הרבע הרביעי מאסיסט של כריס פול, שבמהלך הבא עשה עבירה שישית גבולית ביותר ויצא מהמשחק כשנותרו 8:58 דקות לסיום.

לוקה דונצ'יץ' דאלאס מול כריספול
הראשון כיכב בשני המשחקים הראשונים, השני בשני המשחקים הבאים. דונצ'יץ' במאבק עם פול | רויטרס

פיניקס עוד הצליחה להיאחז במשחק הזה עם סל נוסף של ברידג'ס, אבל אז דונצ'יץ' קלע סל קשה ופיני סמית' צלף שתי שלשות רצופות שקבעו 83:97 וקברו סופית את פיניקס, שלא הייתה יכולה לצאת מהבור הזה בלי כריס פול. בטח שלא ביום שבו דאלאס קולעת 20 שלשות. פיני סמית' היה לשם שינוי כוכב המשחק הזה והאקס פקטור עם לא פחות מ-8 שלשות מ-12 ניסיונות (שיא קריירה) והוסיף גם 8 ריבאונדים. סמית' חיפה על ערב קליעה חלש של דונצ'יץ' שהוביל עם 26, אבל דייק רק ב-1 מ-10 מחוץ לקשת ו-9 מ-25 בסך הכול. דונצ'יץ' הוסיף 7 ריבאונדים, 11 אסיסטים ו-4 חטיפות. ג'יילן ברונסון הוסיף 18 לדאלאס, שתנסה כעת לנצח משחק אחד בפיניקס כדי לנסות ולהכריע את הסדרה לטובתה.

מנגד, דווין בוקר חזר לעצמו ובלט הרבה מעל כולם אצל האורחים עם 35 נקודות באחוזים טובים (10 מ-22). כריס פול קלע 5 נקודות בלבד והוסיף 7 אסיסטים ב-23 דקות ביום הולדתו. דיאנדרה אייטון הוסיף 14 ו-11 ריבאונדים שלא הספיקו לפיניקס, שתארח כעת את המשחק הבא בין שלישי לרביעי ותהיה חייבת לחזור לנצח.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי