יום סוער בוושינגטון: בראדלי ביל הפך להיות שחקן חופשי

play
בראדלי ביל מאוכזב עם דני אבדיה וושינגטון | רויטרס
שחקן אינדיאנה פייסרס מלקולם ברוגדון מול שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה 00:56

אחרי הטרייד הכפול עם דנבר, הקבוצה של אבדיה עלולה לאבד את הכוכב הכי גדול שלה. הגארד, שהיה יכול להמשיך תמורת 36.4 מיליון דולר, החליט להיות זמין בשוק השחקנים ורשאי לחתום בקבוצה אחרת. רשם אשתקד ממוצע של 31.3 נקודות למשחק

(גודל טקסט)

יום סוער מאוד בוושינגטון: אחרי הטרייד הכפול עם דנבר, הקבוצה של אבדיה התבשרה היום שבראדלי ביל, הכוכב הבלתי מעורער של המועדון, החליט לדחות את האופציה להישאר במועדון תמורת 36.4 מיליון דולר ולהפוך לשחקן חופשי. המשמעות: לביל יש שתי אופציות – לחתום על חוזה מקסימום לחמש שנים בוושינגטון, או לחתום על חוזה ארוך טווח בקבוצה אחרת.

ביל היה אחד הסקוררים הכי גדולים בליגה ובעונה החולפת עד הפציעה הוא רשם ממוצעים של 31.3 נקודות למשחק, 4.7 ריבאונדים ו-4.4 אסיסטים. כעת כשהוא הפך להיות שחקן חופשי, ביל יהיה הסחורה הכי חמה בשוק השחקנים של ה-NBA שייפתח כבר מחר בערב.

שחקן וושינגטון וויזארדס בראדלי ביל מאוכזב
וושינגטון תאבד אתה הכוכב הכי גדול שלה? בראדלי ביל | אימג'בנק GettyImages, Justin Ford

סמית' צפוי לשבור שיא

מוקדם יותר: טרייד גדול בוושינגטון

טרייד ראשון בוושינגטון וויזארדס הקיץ: קבוצתו של דני אבדיה תיפרד מקנטאביוס קולדוול פופ ומאיש סמית' שיעברו לדנבר, ובתמורה הנאגטס ישלחו לבירת ארצות הברית את מונטה מוריס ו-וויל בארטון, זאת לפי הדיווח של שאמס צ'ראניה מה"אתטליק".

מוריס, הגארד בן ה-27, הפך לשחקן חמישייה בדנבר בעקבות הפציעה שהשביתה את ג'מאל מארי לעונה שלמה, ורשם ממוצעים של 12.6 נקודות ו-4.4 אסיסטים בנוסף ל-39.5% לשלוש. מוריס יעבה את עמדת הרכז של הוויזארדס, שאיבדו במהלך העונה החולפת את ספנסר דינווידי. גם בארטון, הקלע בן ה-31, היווה חלק משמעותי מהרוטציה בקבוצה של מייק מאלון בשנים האחרונות. בעונה האחרונה הוא פתח 71 פעמים בחמישייה וקלע 14.7 נקודות למשחק, לצד 4.8 ריבאונדים.

קולדוול פופ עוזב את וושינגטון שנה אחת בלבד אחרי שהגיע מהלייקרס, כאשר ב-77 משחקים הוא פתח בחמישייה וקלע 13.2 בממוצע, ב-39% לשלוש. סמית' הוא אולי השחקן הפחות בכיר בטרייד הזה, אך הסיפור שלו הוא אולי המעניין ביותר: הרכז בן ה-34 ישבור את שיא כל הזמנים ב-NBA, כשדנבר תהיה קבוצתו ה-13 בקריירה, יותר מכל שחקן אחר בהיסטוריה של הליגה הטובה בעולם. בעונה החולפת רשם 6.3 נקודות ו-3.8 אסיסטים בממוצע.