עדיין מושלמת: ריאל מדריד גברה 68:79 על פואנלברדה

הבלאנקוס שמרו על מקומם בפסגת הטבלה בליגה הספרדית עם ניצחון 10 ברציפות, בזכות רבע שלישי נהדר. 18 נקודות לקארול, 13 לאבאלדה ולקמפאסו ו-12 לטבארס

(גודל טקסט)

ביורוליג ריאל מדריד אמנם פתחה עם ארבעה הפסדים בחמשת המשחקים הראשונים, אולם לצד ההתאוששות שלה בזירה האירופית שהחלה מאז עם שני ניצחונות במחזורים האחרונים, בליגה הספרדית היא לא משאירה סיכוי לאף אחת והיום (ראשון) שמרה על מאזן מושלם בתום 10 מחזורים, עם ניצחון ביתי 68:79 על פואנלברדה.

הבלאנקוס, ששיחקו רק לפני יומיים במסגרת היורוליג וגברו על ז'לגיריס בחוץ, הגיעו תשושים כנראה להתמודדות עם שכנתם מבירת ספרד וירדו להפסקת המחצית בפיגור שבע נקודות, אלא שרבע שלישי של 11:28 הפך את היוצרות לטובת החבורה של פאבלו לאסו, שעלתה ליתרון דו ספרתי ומשם הייתה צריכה רק לשמור על הפער.

את קלעי המנצחת הוביל הצלף הוותיק ג'ייסי קארול, שצלף ארבע שלשות ב-50% דיוק בדרך ל-18 נקודות. אלברטו אבאלדה הצעיר ופקונדו קמפאסו סייעו לו עם 13 כל אחד, וולטרס טבארס הוסיף 12, תשעה ריבאונדים וחמש חסימות, טריי טומפקינס סיים עם 11. בעוד 10 ימים, ריאל מדריד תארח את מכבי תל אביב במסגרת המחזור התשיעי ביורוליג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי