מנואל נוייר בסגל גרמניה הרחב, לב האריך את חוזהו עד 2022

יואכים לב
יואכים לב | Gettyimages

השוער המתאושש מפציעה בין ארבעת השוערים שזומנו לאימונים לקראת פרסום הסגל הסופי למונדיאל, אבל על פי המאמן, שיישאר בתפקיד לעוד ארבע שנים לפחות, "קודם שיחזור לכושר". הארט צפוי להיות מחוץ לסגל אנגליה

(גודל טקסט)
הסתיימו כל הספקולציות על אפשרות שיוגי לב יעבור לאמן קבוצה אחרי המונדיאל. ההתאחדות הגרמנית האריכה את חוזהו עד 2022, אז יתקיים המונדיאל בקטאר. לב בן ה-58 החל לאמן את הנבחרת הגרמנית ב-2006, אחרי סיום המונדיאל בו היה העוזר של יורגן קלינסמן. אם יסיים את חוזהו הוא יאמן את הנבחרת במשך 16 שנה בהן זכה במונדיאל בברזיל ב-2014. גם מנהל הנבחרת אוליבר בירהוף בן ה-50 זכה להארכת חוזה עד 2022.


לב פרסם את הסגל המורחב למחנה אימונים בדרום טירול אליו תצא הנבחרת החל מה-23 במאי. 27 שחקנים ייצאו כאשר מריו גצה, שכבש את שער הניצחון בגמר המונדיאל הקודם, לא ביניהם. גם סנדרו ואגנר, אנדרה שורלה, שקודראן מוסטאפי ואמרה ג'אן לא זומנו. מנואל נוייר הפצוע נכלל בסגל, אבל המאמן הזמין ארבעה שוערים כך שהוא יוכל לנפות אחד עד למועד בו יפורסם הסגל הסופי בארבעה ביוני. בסך הכל לב צריך לנפות ארבעה שחקנים.


לב התייחס לזימונו של נוייר שלא שיחק עד כה מספטמבר בגלל פציעה ואמר: "השאלה אם הוא יכול לשחק במונדיאל או לא. שני הצדדים צריכים להיות כנים בקשר לזה. נוייר אמר שהוא יכול לשחק והוא הקפטן שלנו, אבל הוא בלי כושר משחק ואם לא ישחק עד למונדיאל הוא לא יכול לשחק".


הסגל המלא
שוערים: ברנו לנו, מנואל נוייר, מרק-אנדרה טר שטגן, קוון טראפ.
הגנה: ג'רום בואטנג, מתיאס גינטר, יונאס הקטור, מאטס הומלס, יוזואה קימיך, מרווין פלטנהארדט, אנטוניו רודיגר, ניקלאס זולה, ג'ונתן טה.
קישור והתקפה: יוליאן ברנדט, יוליאן דרקסלר, מריו גומז, לאון גורצקה, אילקיי גונדואן, סמי חדירה, טוני קרוס, תומאס מולר, מסוט אוזיל, נילס פטרסן, מרקו רויס, סבסטיאן רודי, לירוי סאנה, טימו ורנר.


BREAKING: Joe Hart has been left out of England's 23-man squad for the 2018 World Cup https://t.co/kSJyL1BUywpic.twitter.com/pBX8gn6JKF

— Indy Football (@IndyFootball) 15 במאי 2018


אנגליה: הפתעה בעמדת השוער
באנגליה פורסם ששוער הנבחרת ומנצ'סטר סיטי לשעבר ג'ו הארט, שמושאל בווסטהאם, לא יכלל בסגל אנגליה למונדיאל. לפי ה"גרדיאן", מאמן נבחרת אנגליה גארת' סאות'גייט שוחח עם השוער בטלפון ובישר לו את ההחלטה. ההנחה היתה שהארט עדיין יהיה במונדיאל, מכיוון שכל שאר השוערים של אנגליה פחות מנוסים והוא ייצא כשוער שלישי והיחיד שיש לו ניסיון, אבל סאות'גייט החליט אחרת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי