גריזמן? פוגבה? אמבפה? צרפת מתמוגגת מהכוכב האמיתי

קאנטה, פוגבה, ז'ירו
קאנטה, פוגבה, ז'ירו | Gettyimages

כוכב פאריס סן ז'רמן אמנם שבר שיאים ב-0:1 על פרו, אך במחנה של הטריקולור מדברים בעיקר על אנגולו קאנטה שנמצא בכל מקום על המגרש: "יש לו 15 ריאות בגוף. קל לשחק כשהוא בקבוצה שלך". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

נבחרת צרפת אמנם העפילה אמש (חמישי) לשמינית גמר המונדיאל אחר 0:1 על פרו, אך בתום שני משחקים היכולת עדיין לא משכנעת. הניסיון של דשאן לשנות שיטה ולשלב את אולוביה ז'ירו בהרכב הביא בסופו של דבר את הניצחון, אך העיתון "לאקיפ" שהטריקולור חייבים להשתפר ולשדרג את רמת המשחק.

"ניחוחות של הקיץ" זו הכותרת אותה בחר העיתון. "נצטרך תיקו נגד דנמרק במחזור האחרון בשביל להבטיח את המקום הראשון בבית", נכתב. "הניצחון היה בהחלט חשוב, אבל רחוק להיות מושלם. בינתיים אנחנו עושים את העבודה, אבל היכולת ממש לא קרובה לשיא".

קיליאן אמבפה הפך לשחקן הצרפתי הצעיר בהיסטוריה שכבש במונדיאל והוא גם השחקן הראשון שנולד אחרי מונדיאל 1998 בו זכתה צרפת וכבש. "תמיד אמרתי שהחלום הגדול שלי מאז שהייתי ילד זה לכבוש במונדיאל. הייתי השחקן הכי צעיר ששיחק במונדיאל עבור צרפת ועכשיו אני השחקן הכי צעיר שכבש. אני מקווה שיהיו לי עוד הרבה שערים בנבחרת".


לא מפסיק לנפץ שיאים. אמבפה (Getty)

לעומת זאת, אנטואן גריזמן ממשיך לאכזב עם שער בודד בפנדל ויכולת לא מרשימה. "הנבחרת עדיין מוגבלת, אבל לפחות היא שיחקה כמו יחידה אחת", נטען בצרפת. הבדלי הציונים כפי שניתנו בעיתון מראים שהיה פער גדול בין השחקנים. ז'ירו קיבל 7, אמבפה 6, גרייזמן רק 5 והניסוי עם מאטוידי, שקיבל את הציון 3, היה פחות מוצלח. את העבודה השחורה שאנגולו קאנטה עשה מעריכים בצרפת והקשר זכה לציון 8.

דידיה דשאן, שהגיע ל-50 ניצחונות כמאמן הנבחרת, הודה: "פשר לשחק יותר טוב, אבל המטרה כרגע היא להבטיח את המקום הראשון". מאטוידי התייחס לעמדה בה שיחק: "המאמן יודע שאני לא יכול לכדרר כמו אמבפה, אבל זה היה ניסוי מעניין עבורי".

פול פוגבה החמיא: "קאנטה היה ענק. הוא עושה למי שאיתו את החיים קלים. קל לשחק לצידו. זה מרגיש כאילו יש לו 15 ריאות בגוף. אני מוקף בשחקנים מלאי כישרון". לוקאס הרננדס הוסיף: "אנגולו נמצא בכל מקום במגרש. אני מקווה שהוא יכול להמשיך לשחק בקצב הזה".

באדיבות כאן 11 – המשדר הרשמי של מונדיאל 2018. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם ממש כאן>


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי