סלפי עם סלבה: נכד, תמיד יש את המונדיאל הבא

סלפי עם סלבה
סלפי עם סלבה | אלבום פרטי

סבא נסע לרוסיה כדי להביא גביע עולם שישי ויותר כואב מההפסד ברבע הגמר היה לקבל את התמונה של הילד יושב על המיטה ובוכה דמעות אמת. אולי זה יגיע בקטאר 2022

(גודל טקסט)

שוקולד בלגי מריר מאד. הדבר הכי עצוב במונדיאל הזה היה לקבל תמונה מהנכד שלי בארץ יושב על המיטה שלו ובוכה דמעות אמת. בשבילו vovo (סבא בפורטוגזית) נסע רחוק לרוסיה הגדולה כדי להביא לו ולנבחרת ברזיל גביע עולם שישי, הסלסאו של הקנריות. יש מצב שנעשה את זה בקאטר ב-2022 אז הוא כבר יהיה גדול יותר וצ'י'צה ישמח מאד להחזיר את החיוך לנעם.

אתם זוכרים שבמלחמה שארל דה גול האגדי היה גולה בבלגיה אחרי שעזב את צרפת? אז הוא בטח פגש בבלגית יפה וגבוהה כמוהו והנה התוצאה – טיבו קורטואה. השוער לקח כל כך הרבה כדורים מלמטה, מלמעלה, מקדימה, מאחורה, באוויר, בים וביבשה. כמו בפרומואים של ערוץ ספורט 1, שרועי מכין. הוא היה מרוכז, הוא היה נחוש כמו סבא שלו והביא להם את הניצחון, בלי ספק אחד מהגדולים בתולדות בלגיה.

בסוף המשחק התחלתי לטלפן לרוני רוזנטל, לאלי אוחנה, לאליניב ברדה, לליאור רפאלוב, לגיא לוזון, לדודו דאהן… אף אחד לא ענה. אולי כי זה שבת אז לא עונים. יש מצב שהחבר שלנו מלמעלה לא רצה יותר לראות את הרונאלדואים, מסיים וניימארים, מסתובבים כאילו הם המחליפים שלו, הם לא. הם אנושיים כמונו, הם טועים כמונו, ואין להם כוחות כדי לעשות את הקסמים שרק הוא יודע ויכול לעשות.

אנחנו רק ברבע והסדר הולך כך: איטליה בכלל לא הגיעה, גרמניה עפו מוקדם, ארגנטינה וספרד אחריה, אורוגוואי וברזיל גם תפסו כנפיים. חוץ מצרפת ואנגליה שיש להן סיכוי לקבל עוד כוכב על החולצה כל היתר אם יזכו : בלגיה, דנמרק, שוודיה, קרואטיה ורוסיה, יצטרכו לברך שהחיינו. נראה שהפתעות יש גם בביצת קינדר וגם בבבושקה. במונדיאל הזה, אתה אף פעם לא יודע מה יבוא. חברים יקרים, וגם משפחתי היקרה כל כך, נכדיי האהובים, לא להוריד ראש, תמיד יש מונדיאל הבא, תמיד אפשר להתחיל לחלום מחדש. סליחה מאוז המוריש (אהובים שלי) נתראה בקאטר, בטוח יהיה טוב יותר.

סלבה נפרד מרוסיה 2018סלבה נפרד מרוסיה 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי