רומרו נופה מארגנטינה, אשתו טוענת: "סמפאולי תכנן את זה"

אגוארו לצד רומרו. יחסים מתוחים?
אגוארו לצד רומרו. יחסים מתוחים? | צילום: Gettyimages

צרות אצל סגנית אלופת העולם: שוער מנצ'סטר יונייטד שוחרר מהסגל בשל פציעה, המשפחה זועמת: "המונדיאל עוד חודש, הוא מחלים בתוך שבועיים". נחואל גוזמן מטיגרה זומן במקומו. בלאגן גם בצרפת: ראביו נגד דשאן

(גודל טקסט)
משחקי גביע העולם עוד לא יצאו לדרך, וארגנטינה כבר ספגה מכה כאשר סרחיו רומרו השוער השני של מנצ'סטר יונייטד שהיה אמור להיות השוער הראשון בנבחרת נופה אחרי שנפצע בברכו. אם להאמין לאשתו, הדבר תוכנן מראש על ידי המאמן חורחה סמפאולי כשלטענתה, רומרו היה מחלים בתוך שבועיים.


סמפאולי זימן במקומו את שוער טיגרה המקסקנית, נחואל גוזמן בן ה-31, שרשם רק שש הופעות בנבחרת. הוא שיחק לאחרונה עם ארגנטינה במשחק ידידות נגד סינגפור שהסתיים בניצחון קליל של 0:6 בדיוק לפני שנה ביוני 2017. בעבר שיחק בניואל'ס אולד בויס ואינדפנדיינטה. השוערים הנוספים בנבחרת הם ווילי קאבז'רו שוער צ'לסי ו-פרנקו ארמני בן ה-32 מריבר פלייט עם אפס הופעות בנבחרת. כלומר, כל שלושת השוערים של האלבי סלסטה הם מעל גיל 30 וחסרי ניסיון אמיתי בנבחרת.

 

אשתו של רומרו, אליאנה גורסיו, צייצה שסמפאולי רצה להעיף את רומרו מראש וניצל את הסיטואציה כדי לעשות זאת בגלל שהוא כמעט ולא שיחק העונה במנצ'סטר יונייטד. לדבריה, הפציעה שלו קרתה במשחק בו הפסידה ארגנטינה לספרד 6:1 במארס. הוא הוחלף אז אחרי 21 דקות. לאחר מכן שיחק עוד 90 דקות החודש בניצחון 0:1 של יונייטד על ווטפורד וכנראה סבל מפציעה נוספת.

 

אליאנה כתבה: "יש כל מיני אינטרסים שחשובים יותר מהנבחרת בארגנטינה. יש עוד כמעט חודש למונדיאל ולא שבועיים". היא גם צירפה ציוצים של אוהדים שטענו כי רומרו הועף מהנבחרת בגלל לחץ של התקשורת. אחת הצייציניות כתבה: "כמה לכלוך ופוליטיקה יש סביב הנבחרת. זו הסיבה שאנחנו לא מצליחים אף פעם". 

La lesión se produjo en el partido contra España. Sergio se hará una limpieza del pequeño cuerpo suelto y con una rodilla que no tiene nada roto la recuperación tarda dos semanas para estar apto. Pero los intereses particulares valen más que la selección para algunos.

— EliGuercio (@ElianaGuercio) 22 במאי 2018


זו כבר אישה שנייה בנבחרת ארגנטינה שתוקפת את סמפאולי. הראשונה הייתה וונדה נרה אשתו של מאורו איקרדי שכעסה על כך שהוא לא זומן לנבחרת.


בנושא אחר, לא שקט גם בנבחרת צרפת. אדריאן ראביו ביקש לעזוב את רשימת שחקני המילואים שפרסם מאמן צרפת דידייה דשאן. קשר פאריס סן ז'רמן לא נכלל בסגל של 23 החקנים למונדיאל, אבל כן נכלל ברשימת הגיבוי שאפשר יהיה לבחור ממנה אם מישהו ייפצע. לדבריו הוא לא בנוי כרגע לשמור על כושר גבוה כדי להיות מוכן להחליף את אחד השחקנים בנבחרת אם וכאשר. כזכור, דשאן פרסם רשימה של 11 שחקני מילואים – מהלך מקובל אצל מאמני נבחרות שלא פרסמו בשלב הראשוני סגל מורחב. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי