בברזיל מרוצים: ההתאוששות של ניימאר מהפציעה טובה ממה שציפו

ניימאר
ניימאר | Gettyimages

הכוכב הברזילאי כבר מתאמן עם הסלסאו ועשוי לקבל דקות בצמד המשחקים מול קרואטיה ואוסטריה. רופא הנבחרת: "לאט לאט הוא גם יחזור לכושר הרגיל שלו"

(גודל טקסט)
חדשות טובות לאוהדי הכדורגל של ברזיל וניימאר. בנבחרת מרוצים מההחלמה שלו אחרי הפציעה והניתוח הקשה שעבר ומציינים שההתאוששות שלו מהירה יותר ממה שציפו לה.


מאמן הכושר של ברזיל, פאביו מהסרדיז'אן, אמר זאת לכתבים אחרי אימון בו ניימאר השתתף בטרספוליס במחנה האימונים של נבחרת ברזיל. הוא נותח ברגלו הימנית ב-3 במארס ומאז לא שיחק אפילו דקה והביע פעמים רבות חשש ממצבו ומפציעה חוזרת. 


 

בעשרת הימים האחרונים חזר הכוכב לאימונים אחרי שלא שיחק כשלושה חודשים. מאמן הכושר אמר עליו: "הוא חזר לאימונים בצורה טובה מאוד והשתלב הרבה יותר טוב ממה שציפינו". רופא הנבחרת, רודריגו לאסמר שעקב אחריו בחודשים האחרונים וגם היה מעורב בניתוח של השחקן אופטימי אף הוא: "הוא בדרך לחזרה הדרגתית ולאט לאט הוא גם יחזור לכושרו הרגיל".


ניימאר עשוי לקבל דקות משחק ראשונות ב-3 ביוני נגד קרואטיה וב-10 ביוני נגד אוסטריה לפני שברזיל תגיע לגביע העולמי. מי שפצוע ועשוי לא לשחק בשני המשחקים האלה הוא דאגלס קוסטה כדורגלן יובנטוס שסובל מפציעה קלה בשרירי רגלו.



ניימאר. לא רק הוא יכול לחייך (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי