מסי: הייתי מחליף תואר בברצלונה בתואר עם הנבחרת

ליאו מסי
ליאו מסי | Gettyimages

רגע לפני שינחת בישראל, הכוכב הארגנטינאי התראיין במולדתו והתייחס למונדיאל וגילה: "היה רגע שפחדתי שלא נעלה מהמוקדמות". וגם: איפה הוא חולם לשחק, מה הסוד ליכולת ומי הפייבוריטית לזכייה במונדיאל

(גודל טקסט)
ליאו מסי נמצא עם נבחרת ארגנטינה שמתכוננת למונדיאל ולמשחק נגד ישראל בשבת הבאה, והתראיין לתוכנית הטלוויזיה הארגנטינאית "תשוקה של כדורגל", זה דיבר בין השאר על הנבחרת, המונדיאל הקרוב, הרצון לחזור לשחק בניואלס אולד בויס ועל כך שלא ישחק באף קבוצה באירופה מלבד ברצלונה.


נבחרת ארגנטינה והסיכויים של במונדיאל: "היום אנחנו לא הנבחרת הכי טובה שתשחק במונדיאל. יש נבחרות טובות יותר, אבל האלביסלסטה יכולים לשנות את המצב. יש לנו אתגר גדול מאוד ואחריות. לזכות בתואר עם נבחרת ארגנטינה יהיה משהו מיוחד מאוד. הייתי מחליף אותו עם תואר אחד בבארסה כי זה דבר מיוחד לזכות במשהו במדים של ארגנטינה. עבורי לשמוע את ההמנון של על כר הדשא זה מרגש ומיוחד מאוד. צריכים להיות ריאליים במונדיאל, להגיע צנועים ולרדוף אחרי החלום שלנו".


אמונה בנבחרת: "יש לי הרבה אמון בנבחרת. אנחנו עובדים טוב מאוד. יש לנו שחקנים עם יכולת טובה מאוד וניסיון, אבל צריכים להגיע למונדיאל רגועים, ולא לומר שאנחנו מגיעים להיות אלופי העולם כי אנחנו הכי טובים. המציאות היא שזה לא ככה".


התרומה שלו במונדיאל: "אצא מעורי כדי לתרום לנבחרת. לא משנה איזה יריבה תשחק נגדנו, נעשה הכל כדי להצליח. אנחנו צריכים לחשוב רק ממשחק למשחק וחשוב שנתחיל עם ניצחון מול איסלנד".



מסי. "אנחנו לא הנבחרת הכי טובה שתשחק במונדיאל" (Gettyimages)


המועמדות לזכייה במונדיאל:
"ברזיל, ספרד וגרמניה מועמדות בעיניי כרגע לזכות בגביע העולמי".


החשש שהיה במוקדמות שארגנטינה לא תעלה:
"היה רגע כזה בו פחדתי שלא נעלה למונדיאל. המשחק נגד אקוואדור היה קשה מאוד (ארגנטינה ניצחה בחוץ 1:3 משלושער של מסי, אבל אקוואדור הובילה 0:1 בדקה הראשונה)".


ההחלטה לנפות את סרחיו רומרו שלא עברה בשקט, עם ביקורת של אשתו נגד סמפאולי:
"רומרו דיבר איתי לפני ההחלטה של המאמן. הוא אמר לי שעוד שלושה-ארבעה שבועות הוא יהיה בסדר וזו החלטה טיפשית, אבל למאמן זו הייתה החלטה קשה מאוד. רומרו היה אחד השחקנים החשובים בנבחרת. קשה להחליט על ניפוי של שחקן כזה".



מסי. באירופה הוא ישחק רק בברצלונה (Gettyimages)


הקלילות בה הוא משחק כדורגל: "זה מתנה מאלוהים, אבל אני גם עושה הכל כדי להצליח".


העתיד שלו בברצלונה: "כל פעם אני יותר ויותר משוכנע שאשחק באירופה רק בברצלונה. בארגנטינה אשחק רק בניואלס, אפילו אם זה יהיה לחצי שנה".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי