סוארס: רוצה לשחק מול סלאח ולהוכיח שאנחנו טובים יותר

לואיס סוארס
לואיס סוארס | AFP

חלוץ נבחרת אורווגואי, היריבה הראשונה של מצרים במונדיאל, נשאל אם ירצה לראות נגדו על הדשא את כוכב ליברפול: "הייתי בסיטואציה דומה לפני ארבע שנים, אשמח שיחלים". וגם: השמועות על כך שיעזוב את ברצלונה

(גודל טקסט)

הצוות הרפואי של נבחרת מצרים משוכנע שמוחמד סלאח יהיה כשיר לפחות למשחק השני בגביע העולם מול רוסיה (19.6), משחק שעשוי להכריע מי מהן תעלה, אבל משחק הפתיחה של הפרעונים בגביע העולם יהיה מול אורוגוואי, שהכוכב הגדול שלה לואיס סוארס הצהיר כי הוא ישמח לפגוש את כוכב ליברפול, הקבוצה ממנה כידוע הגיע לברצלונה.

"אף אחד לא אוהב שחבר לענף נפצע, בטח כשזה קורה לו בכזה מעמד ועוד לפני המונדיאל", אמר החלוץ על המצרי שכידוע נפצע בכתף בגמר ליגת האלופות וככל הנראה ייעדר כשלושה שבועות, בימים אלו הוא בספרד לצורך טיפולים, "אני תמיד אומר שאני רוצה להתמודד מול השחקנים הטובים ביותר כדי להוכיח שאורוגוואי טובה יותר".

סלאח הבקיע העונה 44 שערים בכל המסגרות, בשנתו הראשונה בליברפול, עקף אפילו את סוארס עצמו ששבר לא מעט שיאים כשנחת באנפילד. עוד מהמשותף לשניים, שסוארס נפצע בברך לפני מונדיאל 2014, כך שהוא מכיר מקרוב את ההתמודדות היום-יומית שיעבור כעת סלאח בניסיון לשחק ולהציג את המיטב ברוסיה בקיץ הקרוב. הנבחרת הרביעית בבית עם אורוגוואי, מצרים והמארחת רוסיה היא ערב הסעודית, אותה כולן שואפות לנצח.

"אני מאוד אשמח לראות אותו מחלים ונהנה בגביע העולם. הוא בסיטואציה שהייתי בה לפני ארבע שנים וזה לא דבר שאאחל לאף אחד", הוסיף כוכב ברצלונה שגם סוארס נשאל אם ייתכן שיעזוב את קבוצתו אחרי ארבע שנים והבהיר: "אני חושב רק על המונדיאל כרגע. אני מאוד מרוצה בברצלונה, אני וליאו מסי איחלנו אחד לשני בהצלחה כי אנחנו חברים וקולגות".


לואיס סוארס. הפריך את השמועות על עזיבת ברצלונה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי