רשמית: מוחמד סלאח יהיה במונדיאל

מוחמד סלאח
מוחמד סלאח | Gettyimages

ההתאחדות המצרית הודיעה רשמית שכוכב ליברפול שנפצע בגמר ליגת האלופות יצטרף לפרעונים במונדיאל, ושלא ייעדר יותר משלושה שבועות. משמעות הדבר היא שהוא צפוי להיות כשיר למשחק השני מול רוסיה

(גודל טקסט)
עכשיו זה רשמי: מוחמד סלאח יהיה בסגל נבחרת מצרים למונדיאל ברוסיה, כך הודיעה היום ההתאחדות לכדורגל בעמוד הטוויטר הרשמי שלה. כזכור, כוכב ליברפול נפגע בגמר ליגת האלופות בשבת האחרונה לאחר התנגשות עם סרחיו ראמוס, ובמולדתו חששו שהדבר ימנע את הנסיעה שלו לרוסיה בחודש הבא.


יו"ר התאחדות המצרית האני אבו רידה פגש היום את רופא הנבחרת בספרד, ובהודעה הרשמית נכתב: "אחרי הפגישה של אבו רידה עם רופא הנבחרת היום בספרד, ההתאחדות לכדורגל מאשרת שסלאח יהיה בגביע העולמי, ואם ירצה האל, לא ייעדר יותר משלושה שבועות".


נבחרת הפרעונים תפגוש ב-15 את יוני את מקבילתה מאורוגוואי במשחק הפתיחה שלה במונדיאל, אך לפי הערכת ההתאחדות, סלאח בן ה-25 יהיה כשיר רק למשחק השני של מצרים שייערך ב-19 ביוני נגד מארחת הטורניר רוסיה.

 

بعد لقاء أبوريدة وطبيب المنتخب بصلاح في أسبانيا اليوم .. اتحاد كرة القدم يؤكد من جديد .. صلاح في كأس العالم إن شاء الله ولن يزيد غيابه عن 3 أسابيع pic.twitter.com/nWBYDI8wGq

— EFA.eg (@EFA) May 30, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי