בית המשפט העליון בשוויץ אישר לגררו לשחק במונדיאל

פאולו גררו
פאולו גררו | Gettyimages

קפטן פרו בן ה-34 נתפס על שימוש בקוקאין והושעה ל-14 חודשים, אבל השופט הקפיא את ההשעייה כדי שהשחקן יוכל לשחק ברוסיה. גררו: "צדק חלקי"

(גודל טקסט)
בשורות טובות לנבחרת פרו. פאולו גררו קיבל את אישור בית המשפט העליון בשוויץ לשחק במונדיאל, על אף העובדה שהוא מושעה בשל שימוש בסמים. בדמו של החלוץ נמצאו שרידים של קוקאין בבדיקה שנערכה לאחר המשחק נגד ארגנטינה בקמפיין המוקדמות. הוא טען שלא מדובר בסם ממריץ וכי צרך את הסם בטעות כשעורבב בכוס תה. הוא הושעה ל-14 חודשים על ידי CAS, אבל בית המשפט בשוויץ הקפיא את ההשעייה כדי שגררו יוכל לשחק בגביע העולמי. 


למעשה, מדובר בצו זמני, שיאפשר את שיתופו עד להמשך הדיון בעניינו. גררו הושעה תחילה ל-12 חודשים, אך ערעור מטעמו קיצר את ההשעייה לשישה חודשים. הסוכנות העולמית נגד שימוש בסמים ערערה גם היא מה גרם להחמרת העונש ל-14 חודשי השעייה. השופט קבע שאי אפשר למנוע מגררו את ההזדמנות האחרונה לשחק במונדיאל. 


הקפטן בן ה-34 נשם לרווחה וטען: "נעשה צדק חלקי. כל חברי לקבוצה נתנו לי כוח להתגבר על הרגע הקשה הזה. אני לא מופתע. כך נוהגים במשפחה". פרו, שחזרה למונדיאל לראשונה מאז 1982, תשחק בבית אחד עם צרפת, דנמרק ואוטסרליה. שחקניה לבשו חולצות תמיכה בקפטן במשחק ההכנה מול סקוטלנד השבוע. 


גררו, ששיחק בבאיירן מינכן ובהמבורג, עבר ב-2012 לקורינתיאנס ובשלוש השנים האחרונות הוא משחק בפלמנגו. לזכותו 32 שערים ב-86 הופעות בנבחרת פרו.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי