פאוליניו: לפני 9 שנים הייתי על סף פרישה, היום אני במונדיאל

פאוליניו
פאוליניו | Gettimages

קשר ברצלונה ונבחרת ברזיל מדבר בגילוי לב על הקשיים שעבר כששיחק בליטא ובפולין, על החזרה הבלתי צפויה לאירופה ומספר על הכלב האהוב שנאלץ להקריב בסין

(גודל טקסט)

 פאוליניו כבר לא חשב שזה יקרה לו. השנה האחרונה הייתה הטובה בקריירה שלו כשחקן חשוב בברצלונה ובנחרת ברזיל, אבל לפני תשע שנים, כששיחק בליטא ובפולין, היו לו מחשבות שונות לגמרי.

"האמת שבתקופה ההיא חשבתי פשוט להפסיק לשחק כדורגל", מודה הקשר בראיון בארצו, "הייתי חושב על לזרוק את כל המגבות בחדר הלבשה וללכת הבייתה". ב-2010 הוא חזר לשחק בברזיל במדי קורינתיאנס, זכה בכל תואר במדינה ושוב יצא להיכשל באירופה, בטוטנהאם, ומצא את עצמו משחק ביריבה העירונית של ערן זהבי בסין, גוואנגז'ו אברגרנדה.

פאוליניו מספר על חוויה לא שגרתית שעבר בסין: "אימצתי גור כלבים וקראתי לו 'בולוטה'. אחרי יומיים ראיתי שהוא מפסיק לאכול ונראה חולה. מיד רצתי איתו לוטרינר והוא הסביר לי שיש אמונה שאומרת שצריך להקריב את הכלב וזה יביא לי בריאות והצלחה".

פאוליניו חוגג במדי ברצלונה (AFP)
פאוליניו חוגג במדי ברצלונה (AFP)

המהלך כנראה הצליחה וכשכבר היה נראה שההזדמנות שלו להפוך לשחקן משמעותי בנבחרת הלאומית, פאוליניו קיבל חבל הצלה מברצלונה. הפעם ההזדמנות נוצלה במלואה: למרות הביקורות על החתמתו הוא סיים ככובש הרביעי של בארסה העונה ומקבל מקום בהרכב הפותח של נבחרת ברזיל במשחקי ההכנה למונדיאל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי