צפו בתקציר: צרפת לא התקשתה ב-1:3 על איטליה

אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן | AFP

הטריקולור העבירו הילוך בהכנות למונדיאל. אומטיטי כבש ראשון, גריזמן הכפיל בפנדל ודמבלה סובב לחיבורים, בונוצ'י צימק עבור החבורה של מנצ'יני. רוקאביצה לא שותף באוסטרליה, 2:2 לטוניסיה מול טורקיה

(גודל טקסט)
יום נוסף של משחקי הכנה לקראת המונדיאל הסתיים, ובמוקד היה המפגש בניס בו נבחרת צרפת שיחקה לראשונה עם ההרכב החזק העומד לרשות דידייה דשאן ולא התקשתה לנצח 1:3 את החבורה של רוברטו מנצ'יני. עוד קודם לכן היה משחקה של נבחרת אוסטרליה מול צ'כיה, בו לא שותף חלוץ מכבי חיפה ניקיטה רוקאביצה כשחבריו הביסו 0:4. במקביל פגשה דרום קוריאה את נבחרת בוסניה ונכנעה 3:1.


צרפת – איטליה 1:3
מריו באלוטלי לא ימשיך לעונה שלישית בניס, והיום הוא זכה להזדמנות נוספת להיפרד מהמקומיים – כשהוא התארח עם נבחרתו באיטליה אצל צרפת. "סופר מריו" פתח בחוד של המאמן החדש רוברטו מנצ'יני, שבבכורה שלו על הקווים באזורי ניצח 1:2 את ערב הסעודית, אבל מול הטריקולור החבורה הצעירה של איטליה התקשתה ובעיקר הציגה משחק הגנה רעוע, כזה שלא מתאים לארץ המגף.


איטליה, כידוע, לא תהיה במונדיאל הקרוב ומנצ'יני אפשר לשחקנים רבים לצבור ניסיון, בין השאר ערכו הופעות בכורה מתיאה קלדרה, רולאנדו מנדראגורה ודמניקו ברארדי, אבל מנגד הגיעה צרפת למשחק הכנה ראשון שלה במה שנחשב כנראה להרכב החזק ביותר, אחרי 0:2 על אירלנד בהרכב משני בתחילת השבוע, וללא יותר מדי מאמץ ניצחה.


הבלם סמואל אומטיטי כבש כבר בדקה השמינית אחרי הדיפה למרכז הרחבה של סיריגו, אנטואן גריזמן הכפיל בפנדל והבלם האורח לאונרדו בונוצ'י עוד צימק לפני המחצית, אבל עוסמאן דמבלה מברצלונה סובב לחיבורים במחצית השנייה וקבע את תוצאת המשחק. צרפת עוד תפגוש את ארצות הברית עד גביע העולם, בו היא שובצה בבית יחד עם אוסטרליה, דנמרק ופרו.

L pic.twitter.com/icjsojal8k

— Equipe de France (@equipedefrance) June 1, 2018

מהלך משחק
דקה 8, 0:1 לצרפת:
המגן הימני בנז'מין פבאר הגביה כדור מדוד שקילאן אמבפה כמעט תרגם לשער, אבל נעצר על ידי סיריגו. ההדיפה של השוער האורח הייתה למרכז הרחבה והבלם סמואל אומטיטי שם את הרגל והעלה את הטריקולור ליתרון.


דקה 20: אנגולו קאנטה ניסה את מזלו ממרחק והניף את הרגל מכ-25 מטרים, הכדור ננעץ בקורה ולמזלם של האיטלקים לא חדר לרשת. 


אומטיטי כבש בשלב מוקדם (AFP)


דקה 29, 0:2 לצרפת!
לוקאס הרננדז פרץ לרחבה ונתפס בחולצה, אנטואן גריזמן ניצל את הפנדל כדי להכפיל את היתרון.



השופט הסתייע בטכנולוגיית ה-VAR, הפנדל אושר וגריזמן חגג (AFPׂ)


דקה 36, בונוצ'י מצמק ל-2:1: הבלם כבש את שערו השישי במדי האזורי. כדור חופשי של באלוטלי נהדף בצורה רעה על ידי לוריס, הבלם הגיע ראשון לכדור החוזר וכבש.



באלוטלי ובונוצ'י אחרי השער המצמק (AFP)


דקה 47: צרפת פתחה גם את המחצית השנייה בסערה, דמבלה בעט ממצב נוח למשקוף והחוצה.



דמבלה כבר ראה את הכדור נכנס, אמבפה ניחם. בהמשך הוא סובב לחיבורים (AFP)


דקה 63, 1:3 לצרפת:
הפעם דמבלה מצא את הרשת וכבש את שערו השני במדי הטריקולור, כשניצל מיקום לא טוב של סיריגו וסובב לחיבורים.


טוניסיה – טורקיה 2:2 (לחצו כאן לצפייה בתקציר)
אחרי שסיימה ב-2:2 מול פורטוגל בשני האחרון, הטוניסאים שמטו יתרון ובתוספת הזמן סיימו שוב באותה התוצאה, הפעם מול טורקיה. ג'נק טוסון, חלוץ אברטון, כבש בפנדל בדקה ה-54, אבל גם הורחק חמש דקות אחר כך אחרי שרץ לכיוון היציע של הקהל הטורקי במטרה להתעמת עם אוהד שקילל אותו. הנבחרת שכן תשתתף במונדיאל הקרוב ותשחק מול אנגליה, פנמה ובלגיה הפכה משערים של אניס בדרי (56) ופרחאני סאסי (79). בדקה ה-90 נקבעה תוצאת המשחק, כשלטורקים השווה סאגלר סוינקו. 



טוסון רואה את האדום. ניסה להתעמת עם אוהד (AFP)


אוסטרליה – צ'כיה 0:4
ברק ואן מרוויק ושחקניו ערכו את משחק ההכנה הראשון שלהם לקראת גביע העולם ברוסיה, שם יפגשו את צרפת, דנמרק ופרו, ועשו זאת על הצד הטוב ביותר עם 0:4 חלק ודי מרשים על צ'כיה. חלוץ מכבי חיפה ניקיטה רוקאביצה ישב על הספסל ולא זכה לדקות, במה שמעורר ספקות האם ישרוד את הניפוי האחרון לפני ההמראה לרוסיה. מת'יו לקי כבש צמד (32 ו-72), אנדרו נאבוט כבש בין לבין (54) ושער עצמי של יאקוב יוגאס בדקהה-80 קבע את תוצאת המשחק. עד גביע העולם אוסטרליה עוד תפגוש את הונגריה, בשבת הבאה.


דרום קוריאה – בוסניה 3:1
בעיר ג'ונג'ו נערך משחק ההכנה השני של דרום קוריאה לגביע העולם, ואחרי 0:2 על הונדורס ביום שני האחרון שהעלה את הביטחון לקוריאנים, הנבחרת המקומית נכנעה 3:1 לבוסניה. עד המונדיאל לכוכב סון יונג-מין מטוטנהאם ולחבריו יהיו משחקי הכנה מול בולביה וסנגל ואז הם ישתתפו במונדיאל בבית עם שבדיה, מקסיקו וגרמניה. כוכב המשחק היום היה אדין ויסקה, קשר איסטנבול בשאקשהיר הטורקית שכבש שלושער נהדר בדקות 28, 45 ו-79, כשדווקא הכוכבים אדין דז'קו ומיראלם פיאניץ' התקשו לבלוט. זמנית בלבד איזן בדקה ה-30 הקשר לי ג'ה-סנג.


ויסקה והבוסנים חוגגים בדרום קוריאה (Gettyimages)


תוצאה נוספת: מצרים – קולומביה 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי