סוארס וקבאני יובילו את אורוגוואי במונדיאל, רוקאביצה לא זומן באוסטרליה

לואיס סוארס
לואיס סוארס | AFP

הסגל הסופי לגביע העולם שייפתח בעוד פחות משבועיים פורסם, איש לא הופתע לראות את הכוכבים בפנים. גם חוליית ההגנה של אתלטיקו מופיעה, הכישרון הצעיר של ריאל לא עבר את הסינון האחרון. חלוץ מכבי חיפה נותר בחוץ

(גודל טקסט)
מאמן נבחרת אורגוואי אוסקר טבארס פרסם היום (שבת) את הסגל הסופי לקראת גביע העולם ברוסיה. 23 שחקנים עברו את הניפוי הסופי ונבחרו לייצג את המדינה הדרום אמריקאית במונדיאל, בניסיון לזכות בו בפעם השלישית בהיסטוריה או לפחות להגיע רחוק יותר מאשר לפני ארבע שנים, אז הודחה בשמינית הגמר על ידי קולומביה.


סגל אורגוואי כולל כמה מהכוכבים הגדולים ביותר בכדורגל העולמי היום, ובראשם לואיס סוארס ואדינסון קבאני. מלבדם, השמות הבולטים בסגל מקסי גומס מסלטה ויגו, מתיאס וסינו מאינטר כאשר שני המגנים של אתלטיקו מדריד, דייגו גודין וחוסה מריה חימנס, יובילו את החלק האחורי.


מי שבאופן מפתיע איבד את מקומו בין השמות הללו הוא פדה ואלוורדה, הקשר הצעיר בן ה-19 שמושאל לדפורטיבו לה קורוניה מריאל מדריד. ואלוורדה עבר את הניפוי ונכלל בין 27 השמות האחרונים, אבל ברשימה הסופית שמו נעדר והוא ייאלץ לצפות במונדיאל מהבית.


Plantel definitivo de @Uruguay para la Copa del Mundo #Rusia2018. El Cuerpo Técnico confirmó los 23 futbolistas que defenderán a la Celeste en el mundial.#ElEquipoQueNosUnepic.twitter.com/bS9ZQtMK1w

— Selección Uruguaya (@Uruguay) June 2, 2018


הסגל המלא
שוערים: פרננדו מוסלרה (גלאטסראיי), מרטין סילבה (ואסקו דה גמה), מרטין קמפנייה (אינדפנדיינטה)


הגנה: דייגו גודין (אתלטיקו מדריד), סבסטיאן קואטס (ספורטינג ליסבון), חוסה מריה חימנס (אתלטיקו מדריד), מקסי פריירה (פורטו), גסטון סילבה (אינדפנדיינטה), מרטין קאסרס (לאציו), גיז'רמו וארלה (פנייארול)


קישור: נהיטאן נאנדס (בוקה ג'וניורס), לוקאס טוריירה (סמפדוריה), מתיאס וסינו (אינטר), רודריגו בנטאקור (יובנטוס), קרלוס סאנצ'ס (מונטריי), גיורגיאן דה ארסקאטה (קרוזיירו), דייגו לקסאט (גנואה), כריסטיאן רודריגס (פנייארול), ג'ונתן אורטביסקאיה (מונטריי)


התקפה: כריסטיאן סטואני (ג'ירונה), מקסי גומס (סלטה ויגו), אדינסון קבאני (פאריס סן ז'רמן), לואיס סוארס (ברצלונה) 


פורסם סגל אוסטרליה

חלוץ מכבי חיפה, ניקיטה רואקביצה, הוא אחד מארבעת השחקנים שנופו ונותרו מחוץ לסגל של נבחרת אוסטרליה למונדיאל. ברט ואן מארוויק המאמן זימן 23 שחקנים לטורניר היוקרתי ברוסיה והחליט כאמור לוותר על החלוץ שמשחק בישראל. מי שזומן ברגע האחרון הוא ג'יימי מקלארן שמשחק לצידו של אופיר מרציאנו בהיברניאן הסקוטית.

 
 

Australia's official World Cup 2018 squad:

– Ryan, Vukovic, Jones.

– Degenek, Jurman, Meredith, Jedinak, Risdon, Sainsbury, Behich.

– Arzani, Irvine, Leckie, Luongo, Milligan, Mooy, Nabbout, Petratos, Rogic,

– Juric, Kruse, MacLaren, Cahill. pic.twitter.com/mvUwCcWB7v

— bet365_aus (@bet365_aus) June 2, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי