ליאו מסי: אני לא חושב שאני הכי גדול בכל הזמנים

ליאו מסי
ליאו מסי | Gettyimages

כוכב נברת ארגנטינה התראיין לפני ההגעה לישראל ופתיחתו של המונדיאל והבהיר: "מנסה להשתדרג כל הזמן". וגם: הסיכויים לזכות בגביע העולם, הציפיות וחזרה אפשרית למקום בו נולד

(גודל טקסט)
חמישה ימים לפני שיעלה על כר הדשא בטדי למשחק מול נבחרת ישראל ו-12 לפני משחק הפתיחה של ארגנטינה במונדיאל, ליאו מסי התראיין למגזן פייפר ודיבר על גביע העולם, חזרה אפשרית לארגנטינה, האם הוא גדול הכדורגלנים והציפיות הגבוהות.


המונדיאל ברוסיה: "אנחנו חייבים להיות חזקים ומאוחדים על בשביל להיות מועמדים לזכות בטורניר. יש בארגנטינה שחקנים מוכשרים ואנחנו תמיד שואפים להגיע לשלבים המאוחרים. אנחנו צריכים לעבוד קשה בזמן שנותר עד לפתיחתו של הטורניר".


האם הוא הגדול בכל הזמנים: "אני כל הזמן מנסה להשתדרג, אבל אני לא חושב שאני הטוב מכולם".


.@papermagazine made Messi do a photoshoot with actual goats. pic.twitter.com/Xbi6rDAXnJ

— ESPN FC (@ESPNFC) June 4, 2018


חזרה לארגנטינה: "עזבתי בשלב מוקדם, אך תמיד דאגתי להגיע לארגנטינה ואני מקווה שבעתיד אחזור לגור שם עם משפחתי".


ציפיות: "ארגנטינאים יודעים להתגבר על מכשולים. אנחנו יודעים לצאת מכל צרה בזמנים הכי קשים. הבנתי עם הזמן שאסור לתת לתשוקות של להפוך לאובססיה כי אז הלחץ בא לידי ביטוי וזה פוגע בסיכויים שלך להשיג את המטרות שהצבת".


The Greatest of All Time graces our Sports issue cover! Get to know the soccer superhuman, Leo #Messi, right in time for the #WorldCup! #PAPERGetsMessi#GOAT#HereToCreatehttps://t.co/3eD5j2qGP3

— PAPER Magazine (@papermagazine) June 4, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי