בעקבות ההגעה לישראל: חולצות של מסי "מגואלות בדם" באימון

ליאו מסי
ליאו מסי | Gettyimages

מפגינים אנטי-ישראלים הגיעו לאימון נבחרת ארגנטינה בברצלונה. התקשורת הדרום אמריקאית טוענת כי בהסכם בין מארגני המשחק להתאחדות קיים סעיף לפיו "הפרעוש" חייב לשחק 45 דקות על מנת ש-3 מיליון יורו ישולמו

(גודל טקסט)

האם מסי יהיה חייב להופיע מחצית שלמה נגד ישראל? "רדיו קונטיננטל" הארגנטינאי דיווח הבוקר (שלישי) כי קיים הסכם בין ההתאחדות של ארגנטינה למארגני המשחק בינה לבין ישראל לפיו ליאו מסי יהיה חייב לשחק לפחות מחצית אחת במשחק בשבת הקרובה, אם ההתאחדות רוצה לקבל שלוש מיליון יורו על קיום המשחק. הדברים פורסמו על רקע הקריאות של ג'יבריל רג'וב לפלסטינאים לשרוף את החולצה של מסי אם ישחק בירושלים.

התקשורת בארגנטינה עוסקת בהסברים לגבי מדוע רג'וב והפלסטינאים כועסים כל כך על קיום המשחק בירושלים ועל העימות בין ישראל ופלסטין. המשחק הופך לכלי תעמולה נגד ישראל. גם עיתון הספורט "אולה" הקדיש כתבה נרחבת בנושא, בה נטען שהמשחק היה צריך להיות מלכתחילה באצטדיון סמי עופר.

עוד פורסם היום כי לאימון נבחרת ארגנטינה היום בברצלונה הגיעו עשרות מפגינים אנטי-ישראלים שבין השאר הביאו עמם חולצות של ליאו מסי במדי האלביסלסטה מגואלות בדם. זו לא הפעם הראשונה שמגיעים אוהדים לאימון נבחרת ארגנטינה כדי למחות על הגעתם לישראל, אבל הפעם הייתה זו מחאה קיצונית ובוטה יותר מהקודמות. האוהדים אף דרכו על חולצות של ליאו מסי במחאה על כך שסמפאולי ושחקניו יעלו על כר הדשא בירושלים בשבת.  


תמונות קשות באימון נבחרת ארגנטינה בברצלונה ("אולה")

כאמור נבחרת ארגנטינה ממשיכה להתאמן בברצלונה לקראת המונדיאל כאשר המאמן חורחה סמפאולי העניק לשחקניו אתמול יום חופשי. העיתון "אולה" דיווח שלראשונה סוף סוף סמפאולי קיבל זמן לעצב את הנבחרת איך שהוא רוצה שתיראה. האימונים קצרים יותר, אב גם יותר אינטנסיביים. המאמן החליט שמלבד האימונים וארוחות בוקר וצהריים משותפות, כל שחקן יכול לנהוג בזמנו החופשי ככל העולה על רוחו. יש ויכוח בארגנטינה האם המאמן גמיש יותר מדי והאם 12 יום לפני המשחק הראשון עם איסלנד במונדיאל אפשר לתת לשחקנים חופשה כזאת.

בצד השני של המטבע, גישה של כמה מהפרשנים טוענת שיש עומס גדול מדי על השחקנים. מאז נפגשו לראשונה כבר ערכו 21 אימונים, חלקם שיחקו העונה יותר מ-50 משחקים וליאו מסי, למשל, 60 משחקים. הסיכון לפציעה גבוה מדי ולכן לדעתם עדיף לתת להם חופשה של 24 שעות וחופשה גדולה יותר בין האימונים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי