סאנה הגיב לניפויו מהנבחרת: מאוכזב אבל אתגבר על זה

לירוי סאנה
לירוי סאנה | Gettyimages

חלוץ ליברפול שלא נכלל בסגל הגרמני למונדיאל היה רגוע כשכתב: "עליי לקבל את ההחלטה, מאחל רק בהצלחה לנבחרת". לב טען שההתלבטות היתה צמודה בינו לבין ברנדט, ב"בילד" כתבו שהמאמן כועס על סאנה כבר תקופה

(גודל טקסט)
ההפתעה הכי גדולה בפרסום הסגלים הסופיים למונדיאל היה ניפויו של לירוי סאנה אחד השחקנים המצטיינים במנצ'סטר סיטי העונה על ידי יוגי לב. ה"בילד" כתב שבאופן הכי אירוני לב זרק את השחקן הכי יקר בסגל שמוערך ב-90 מיליון יורו. בעיתון טענו שאין סיבות אישיות בגללן סאנה לא בסגל – הוא פשוט לא השתלב בהרכב ושיחק רע. מול אוסטריה, למשל, קיבל ציון 4 בעיתון (כאשר הכי גבוה 1). לב אמר על ההדחה: "זה היה מאבק קרוב מאוד בינו ליוליאן ברנדט".



יחד עם זאת, העיתון הגרמני טוען שלב זעם על כך שסאנה לא עבד קשה באימונים והוא כועס עליו עוד מטורניר הקונפדרציות אחרי שסאנה ביטל את השתתפותו בטורניר בטענה שהוא צריך לעבור ניתוח באפו – ניתוח לא מחייב באותה תקופה שאפשר היה לעשות אותו בכל מועד אחר.


מאוחר יותר סאנה התייחס בעצמו להדחתו מהנבחרת בציוץ שהעלה לטוויטר. "תודה לכולכם על ההודעות המחזקות אתמול והיום", כתב סאנה פעמיים, בגרמנית ובאנגלית, "כמובן שאני מאוכזב שלא אשתתף במונדיאל אבל עליי לקבל את ההחלטה ואתן את כולי דווקא כדי להתחזק יותר. מאחל רק הרבה הצלחה לנבחרת גרמניה ברוסיה. קדימה קחו את התואר!"


 #LS19 #inSané @DFB_Team_EN pic.twitter.com/W1lS7ldbpf

— Leroy Sané (@LeroySane19) June 5, 2018


ב"סאן" טענו שניפויו של סאנה הגיע בגלל האגו שלו למרות שזכה בתואר "הכדורגלן הצעיר של השנה בפרמיירליג" והיה אחד הגורמים להצלחת סיטי. אחרי התיקו 0:0 בין אנגליה וגרמניה במשחק הכנה בנובמבר 2017 נשאל סאנה ליכולתו והראה לכתבים אצבע משולשת. 


When you find out @LeroySane19 isn't going to the World Cup pic.twitter.com/0IV3VVahXX

— Kyle Walker (@kylewalker2) 4 ביוני 2018


קייל ווקר, שמכיר את סאנה היטב מסיטי, מרוצה מאוד מניפויו ואמר: "עדיף לא להיתקל בך אחי". הוא גם צייץ את התגובה שלו אחרי ששמע שסאנה בחוץ. מי שלא אהב את ההחלטה של לב היה כוכב העבר הגרמני, מיכאל באלאק שצייץ: "לב מכניס את עצמו ללחץ מיותר בטורניר". הוא עקץ אותו על "סאנה-דיי" עם משחק מילים על יום ראשון ושמו של סאנה וכתב: "זה לא יום ראשון טוב עבורך". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי