רוסיה בפנים, קולומביה בחוץ: התחזית של מוריניו לשמינית הגמר

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | AFP

המנג'ר הפורטוגלי התראיין ל"לדיילי מירור" וחשף איזה נבחרות יעלו לדעתו משלב הבתים. בין השאר חזה שאנגליה תעקוף את בלגיה, המארחת תסיים מעל מצרים וסלאח, ולמה הוא רוצה ששווייץ תעלה על חשבון סרביה

(גודל טקסט)

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד, ז'זוה מוריניו, התראיין ל"דיילי מירור" וספיק את התחזית שלו לגבי העולות לשמינית גמר המונדיאל. לפי המאמן, נבחרת ספרד תסיים בראשות בית ב' ותעקוף את פורטוגל. "אני אוהד גדול של פורטוגל, אבל מנסה להיות אובייקטיבי ואני בטוח שספרד תקדים אותנו בבית המוקדם", אמר "המיוחד".

מורינו הפתיע בקשר להימור שלו על נבחרת אנגליה, שלדעתו תסיים ראשונה בבית ז' ותעקוף את בלגיה, שנחשבת לטובה בבית. "למרות שבלגיה נבחרת חזקה, אני חושב שלגארת' סאות'גייט יש נבחרת טובה מאוד שיכולה להצליח", אמר הפורטוגלי. עוד חוזה המנג'ר שאורוגוואי תסיים בראשות בית א', ושבקרב בין מצרים לרוסיה על המקום השני תנצח המארחת את החבורה של מוחמד סלאח. כזכור, מוריניו ישמש כפרשן בערוץ RT הרוסי וכנראה לא רוצה לתסכל את אוהדי המארחת.

בבית ג' מוריניו הימר כצפוי על צרפת כנבחרת שסתיים ראשונה, אך הפתיע כשבחר באוסטרליה כנבחרת שתסיים כסגניתה ותעקוף את דנמרק ופרו. בבית ד' הימר שארגנטינה וניגריה יעלו, כמו ברזיל ושווייץ שיעשו זאת בבית ה'. כשנשאל למה השאיר בחוץ את סרביה אמר בחיוך: "אני צריך שנמניה מאטיץ' ייצא לחופשה כמה שיותר מהר, כך שמצידי ששווייץ תסיים שנייה. מצטער נמניה, אבל אני זקוק לך", אמר. בבית ו' הימר על גרמניה ומקסיקו ובבית ז' חזה הפתעה נוספת כשאמר שסנגל תסיים ראשונה לפני פולין, לעומת קולומביה שלא תעלה מהבית.

בסופו של דבר, אם התחזית של מוריניו אכן תגשים את עצמה, משחקי שמינית גמר המונדיאל ייראו כך: אורוגוואי – פורטוגל, ספרד – רוסיה, צרפת – ניגריה, ארגנטינה – אוסטרליה, ברזיל – מקסיקו, גרמניה – שווייץ, אנגליה – פולין, סנגל – בלגיה.


מוריניו. צריך את מאטיץ' מוקדם (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי