"איך לעזאזל מוריניו לא מעריך את הילד הזה?"

ראשפורד
ראשפורד | Gettyimages

אחרי השער האדיר שהבקיע ב-0:2 על קוסטה ריקה, ראשפורד היה במוקד התקשורת הבריטית, שטענה שהוא פורחק כשהוא מתרחק ממוריניו. סאות'גייט: "הוא הראה יהירות מהסוג שאנחנו זקוקים לה בנבחרת". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
במשחק ההכנה האחרון שלה לפני הדבר האמיתי במונדיאל ברוסיה, נבחרת אנגליה ניצחה אמש (חמישי) את קוסטה ריקה 0:2 באצטדיון "אלנד רואד" של לידס, יונייטד ויכולה להיות מרוצה מעצמה. מי שהיה במוקד הניצחון הוא חלוץ מנצ'סטר יונייטד מרכוס ראשפורד שכבש שער ענק והכניע את שוער ריאל מדריד קיילור נבאס. התקשורת הבריטית כבר ייחסה את הדבר לכך שהוא פורח כשהוא מתרחק מז'וזה מוריניו ומשחק בסגנון החופשי יותר של גארת' סאות'גייט בנבחרת.


"תתעודד מרכוס, הרגע כבשת קראקר (כינוי לשער אדיר)" נכתב בשער ה"דיילי מייל". פרשן העיתון ושחקן העבר מרטין קיאון כתב: "אי אפשר היה להכיר את חלוץ יונייטד כשהוא משחק הרחק ממוריניו. השנה האשמתי את ראשפורד שהוא ניסה הכל להרשים את מוריניו והיה עושה לפעמים דברים במהירות של מיליון קמ"ש לשעה. נגד קוסטה ריקה הוא עשה מה שנדרש ממנו וזה היה מספיק". ב"סאן" נכתב שראשפורד גרם לכאב ראש לסאות'גייט, מכיוון שלא היה מיועד להרכב הראשון במונדיאל, אלא ראחים סטרלינג שאמור לפתוח במשבצת שלו. פרשן העיתון דייב קיד כתב: "איך לעזאזל מוריניו לא מעריך את הילד הזה?".


סאות'גייט החמיא לראשפורד אחרי המשחק ואמר: "הוא הראה בשער יהירות מהסוג הטוב, שאנחנו זקוקים לו בנבחרת. הדבר שאני הכי מרוצה ממנו הוא שאין ספק שהוא מתחיל להנות מכדורגל אחרי עונה קשה ביונייטד. בתחילת המשחק שרקו לו בוז כי הוא שחקן של יונייטד (בלידס שונאים את השדים האדומים), אבל בסוף המשחק כבר הריעו לו וה אומר הרבה על היכולת שלו. הוא עבד קשה מאוד ואני חושב שהוא התחבר טוב לשחקנים האחרים ואיים יפה על השער. היה לו סיום קשה לעונה כשנאלץ לשחק לבדו כמספר 9 ואנחנו שוכחים כמה הוא עוד צעיר. אני מאוד מרוצה שיש מלחמה על המקום בנבחרת".


Friday's Guardian sport: From Rashford with love #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/ypklYIV5jj

— Helena Lee (@BBCHelenaLee) 7 ביוני 2018

Friday's The Sun sport: To Rasha with love #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/nxKTT7CsDl

— Helena Lee (@BBCHelenaLee) 7 ביוני 2018

גם הפרשן איאן רייט שיבח את החלוץ הצעיר: "הוא יראה לכל אלה שפקפקו בו שהם טעו. הביטחון שלו כרגע בשיאו. הוא נראה כמו אחד שיש לו מה להוכיח. אני בטוח שראחים סטרלינג ישב על הספסל וחשב לעצמו 'וואו, הוא משחק ממש טוב. הוא כבש שער ועוד אחד גדול, מה שאני לא עשיתי כבר הרבה זמן בנבחרת'. הוא יבין שהוא צריך לשפר את משחקו בנבחרת וזה רק תורם ליכולת הכללית".


גם לרובן לופטוס-צ'יק היה משחק לא רע, כשהשלים את כל 34 המסירות שלו נגד קוסטה ריקה. ראשפורד קיבל 8 ב"דיילי מייל" ודני רוז 7.5. המגן שהתראיין וגילה שסבל מדיכאון ב-18 החודשים האחרונים בגלל סיבות רבות, זכה לסימפטיה מלא אחר מאשר הנסיך וויליאמס. סאות'גייט אמר בסיום: "רוז שיחק נפלא. נראה לי שהוא הוציא את כל מה שהיה לו על הלב וזה מסייע לו כעת להתרכז רק בכדורגל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי