"ניימאר חזר לעשות קסמים במדי ברזיל". צפו בגולאסו

ניימאר, מרסלו
ניימאר, מרסלו | האתר הרשמי

האוהדים והתקשורת התמוגגו מהשער ומהתצוגה של הסלאסו ב-0:3 על אוסטריה. צ'יצ'ה החמיא: "החבר'ה נתנו הצגת כדורגל" ושמר את הקלפים קרוב לחזה: "ביום שישי אקבע את ההרכב". כוכב פ.ס.ז' התנצל בפני רומאריו

(גודל טקסט)
"ברזיל נראית כרגע כמו הנבחרת החזקה ביותר מבין המועמדות לזכייה במונדיאל", נכתב בכלי התקשורת במדינה. לא מן הנמנע שההרכב שהביס את אוסטריה 0:3 הערב (ראשון) יהיה זה שיעלה במשחק הראשון במונדיאל בעוד שבוע מול שווייץ.


ניימאר, שכבש במבצע אישי מרהיב ופתח בהרכב הסלסאו לראשונה מאז נובמבר, השתווה לרומאריו עם 55 שערים במדי הסלסאו וכעת רק רונאלדו (62) ופלה (77) מקדימים אותו בטבלת הכובשים  של ברזיל. כוכב פאריס סן ז'רמן התנצל בפני החלוץ האגדי של הנבחרת על כך שהשווה את שיאו וכתב בעמוד האינסטגרם שלו: ""מקסימום כבוד, אתה אליל".


צ'יצ'ה, מאמן הנבחרת, אמר אחרי המשחק שהוא לא יכול להבטיח שזה יהיה הרכב והעדיף לשמור את הקלפים קרוב לחזה: "אני מלא באדרנלין. רק ביום שישי אני אקבע את ההרכב למשחק הפתיחה של הטורניר מול שווייץ. קשה לראות מה הבעיות כשאתה מנצח. אני שמח שהחבר'ה היו מאוד תחרותיים, הם היו גם מרוכזים ב-100%. הם הוכיחו שהם בוגרים ונתנו כאן הצגת כדורגל".


על כך שמשחק ההכנה האחרון היה מול נבחרת ברמה גבוהה וסגנון המשחק האגרסיבי שהוביל לפציעות: "אם היינו עושים משחקים קלים אז אולי פרד וראנטו לא היו נפגעים, אבל המחיר היה שהנבחרת שלי הייתה פחות מאומנת ומוכנה לטורניר".


 

Máximo respeito por ti ídolo @romariofaria

A post shared by Nj neymarjr (@neymarjr) on



"מארקה" הספרדי החמיא לכוכב פאריס סן ז'רמן: "ניימאר חזר לעשות קסמים במדי ברזיל". שחקן נוסף שגרף מחמאות ללא הרף הוא קוטיניו שכבש את השער השלישי אחרי בישול של חברו לשעבר בליברפול, רוברטו פירמינו. אוהדי ברזיל כבר נכנסו לאופוריה וחלק מהם טענו שההפסד הכואב לגרמניה במונדיאל הוא כבר היסטוריה והפנים אל עבר זכייה במונדיאל ברוסיה.



חזר לעשות קסמים. ניימאר (Getty)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי