צפו: לוקאקו ומרטנס כיכבו ב-1:4 של בלגיה על קוסטה ריקה

דריס מרטנס
דריס מרטנס | האתר הרשמי

השדים האדומים נקלעו לפיגור מפתיע בניסוי הכלים האחרון לפני המונדיאל, אך לא נבהלו והשיבו עם רביעייה גדולה. חלוץ יונייטד להט עם צמד והוסיף בישול, כוכב נאפולי הבקיע ומסר אסיסט, גם באטשואי מצא את הרשת

(גודל טקסט)

שלושה ימים בלבד נותרו עד לפתיחת המונדיאל ומי שנראית מוכנה מתמיד היא נבחרת בלגיה. השדים האדומים התפוצצו הערב (שני) בניסוי הכלים האחרון עם 1:4 גדול בבריסל מול קוסטה ריקה. ההפסד האחרון של הבלגים, למקרה שתהיתם, היה אי שם בספטמבר 2016 ומי שבהחלט צריכות לחשוש הן אנגליה, פנמה וטוניסיה שייפגשו את החבורה של רוברטו מרטינס בשלב הבתים של גביע העולם.


הפתיחה באופן מפתיע הייתה של קוסטה ריקה. ורטונגן הרחיק רע ובריאן רואיס ירה מהאוויר לרשת של קורטואה, 0:1 מפתיע לאורחים בדקה ה-24. שבע דקות עברו והבלים השוו ל-1:1. הזאר חדר לרחבה וניסה לבעוט אך הכדור הגיע במקרה למרטנס שדחק מקרוב לרשת החשופה. שלוש דקות לפי ההפסקה הגיע המהפך. מרטנס הפעלתן הרים כדור מדוד מאגף ימין ולוקאקו המשיך בנגיעה לחיבורים.


המחצית השנייה התנהלה באותו כיוון ובדקה ה-50 הבלגים עלו ל-1:3 וסגרו את הסיפור. צ'אדלי המחליף הרים היישר לראשו של לוקאקו שהשלים צמד עם נגיחה עוצמתית. נגמר? לא אם זה תלוי בלוקאקו. חלוץ מנצ'סטר יונייטד העביר כדור רוחב מדויק לבאטשואי המחליף שגלגל לרשת, 1:4 גדול לשדים האדומים.


במשחק המוקדם שהתקיים הערב גברה סנגל 0:2 על דרום קוריאה. שתי הנבחרות, שיהיו בגביע העולם, נפגשו במשחק שהיה סגור לכלי התקשורת ובסיום החבורה של אליו סיסה השיגה ניצחון לאחר שנהנתה משער עצמי של קים יונג גוון עצמי (67). מוסא קונאטה, אקס מכבי תל אביב, הכפיל (91).



⚽️⚽️ Yellow-red-yellow-red @RomeluLukaku9#BELEGY#BELCRC#REDTOGETHER#WorldCuppic.twitter.com/wYrIxqCi8L

— Belgian Red Devils (@BelRedDevils) June 11, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי