מוחמד סלאח חזר לאימונים, ינסו להכשירו לאורוגוואי

מוחמד סלאח
מוחמד סלאח | Gettyimages

כוכבה של נבחרת מצרים עלה על כר הדשא לצד חבריו לראשונה מאז נפצע לפני כשלושה שבועות, אך טרם ברור אם יזכה להשתתף במשחק הפתיחה של הפרעונים ביום שישי

(גודל טקסט)
מאה מיליון מצרים יכולים לנשום לרווחה. כוכבה הבלתי מעורער של הנבחרת, מוחמד סלאח, השתתף היום (רביעי) באופן חלקי באימון הנבחרת לקראת משחקה בעוד יומיים מול נבחרת אורגוואי וחיזק את האפשרות, למרות כל הדיווחים האחרונים בנושא, שיוכל לעמוד לרשות הקטור קופר מול הסלסטה.


ההתאחדות המצרית אישרה שסלאח התאמן היום עם חבריו לראשונה מאז נפצע בגמר ליגת האלופות לפני כשלושה שבועות ולאחר מכן עבד בצורה עצמאית כדי לחזור לכושר בהדרגה, אולם בשלב זה לא ברור אם גם יוכל לשחק כבר במשחק הפתיחה של הפרעונים.


"הוא מתקדם בצורה טובה, אך החלטה סופית לגבי שיתופו עוד לא התקבלה", סיפר מנהלה הטכני של מצרים, איהאב לאחיטה, "אנחנו צריכים לעקוב אחריו באופן צמוד".

عودة @MoSalah للتدريبات الجماعية ‍♂️#الفراعنة#egypic.twitter.com/IWgmMizn1Y

— Egypt National Football Team (@Pharaohs) June 13, 2018

סלאח כאמור סובל מפציעה בכתפו השמאלית זכר למפגש עם סרחיו ראמוס בהפסד של ליברפול 3:1 לריאל מדריד, אז המצרי ירד מכר הדשא ממרר בבכי כבר לאחר 30 דקות. כעת הוא מקווה לחזור לכושר הנהדר שאפיין אותו כל העונה במדי ליברפול ולעזור לפרעונים במהלך הגביע העולמי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי