קופר הבטיח שמוחמד סלאח כשיר, במצרים לא בטוחים

מוחמד סלאח
מוחמד סלאח | Gettyimages

מאמן נבחרת מצרים טען שהכוכב הגדול שחוגג יום הולדת הבריא לחלוטין מהפציעה בגמר האלופות, בתקשורת המקומית חושבים אחרת. את התשובה נקבל ב-15:00 מול אורוגוואי

(גודל טקסט)

מאמן מצרים, הקטור קופר, הבטיח אתמול (חמישי) במסיבת עיתונאים שכוכב מצרים מו סלאח כשיר במאה אחוז למשחק, אבל אחרי האירוע כבר נזהרו יותר ונאמר שהוא עשוי להיות משותף כמחליף. סלאח חוגג היום את יום הולדתו ה-26 ומהבוקר הוא מקבל ברכות בכל העולם הערבי ושם מקווים לראות אותו מככב היום מול אורוגוואי, אבל במקרה הטוב ביותר הוא ישחק רק כמה דקות.

במצרים אפילו פסימיים הרבה יותר וטוענים שהוא כנראה לא ישחק אפילו דקה. חלק מהתקשורת המצרית חוששת שהוא לא ישחק אפילו דקה אחרי שלא הוכיח שהוא כשיר בעקבות הפגיעה בכתפו בגמר האלופות נגד ריאל מדריד.

האתר הפופולארי "אל אהלי.קום" פרסם שסלאח לא במצב בו הוא יכול לשחק ברמה הנדרשת ולמרות שכולם רוצים שהוא ישחק הוא יצטרך לשבת 90 דקות על הספסל.

הכתבה נכתבה תחת הכותרת: "מצרים בוכה עבור סלאח". לפי הדיווח הוא יצטרך לעבוד קשה כדי לשחק בשני המשחקים הבאים של מצרים נגד רוסיה ב-19 ביוני וערב הסעודית ב-25 ביוני. זו מכה קשה לשחקן שהיה בטוח כי יוכל לשחק אחרי שכבש את השער שהעלה את מצרים לטורניר.

יחד עם זאת רק קופר שטען אתמול כי סלאח בריא כמעט במאה אחוז והחלוץ המצרי יודעים באמת את האמת. נוכל לברר זאת כבר ב-15:00. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי