מוחמד סלאח פרץ בבכי, קופר: לא רציתי לקחת סיכון

סלאח
סלאח | Gettyimages

כוכב נבחרת מצרים לא שותף בהפסד 1:0 לאורגוואי בדקה ה-90 ולקח את ההחלטה ללב. מאמנו ניסה להסביר: "יהיה לו חלק חשוב במשחקים הבאים. יש לנו קבוצה טובה גם בלעדיו". טבארס: "המשחק יעזור לנו לצמוח". צפו

(גודל טקסט)
מוחמד סלאח לא שותף הערב (שישי) בהפסד 1:0 של נבחרת מצרים לאורגוואי במסגרת משחק הנעילה של המחזור הראשון בבית 1 של המונדיאל ופרץ בבכי לאחר סיומו של המשחק. כוכב ליברפול שחוגג היום את יום הולדתו ה-26 רצה לעזור לנבחרתו ולקח ללב את השער המאוחר ואת העובדה שלא שיחק ולא הצליח לעצור את הדמעות.


התקציר באדיבות "כאן 11"


באדיבות כאן 11 – המשדר הרשמי של מונדיאל 2018. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם ממש כאן >

 



כזכור, סלאח נפגע בכתפו בגמר ליגת האלופות מול ליברפול ולמרות שהמתין להזדמנות שלו על הספסל, המצרים לא רצו לסכנו והחליטו לא לשתפו. הקטור קופר מאמן נבחרת מצרים הסביר את ההחלטה בסיום: "מוחמד סלאח הוא שחקן חשוב עבור מצרים, אבל אתה צריך שתהיה לך נבחרת טובה ויש לנו אחת כזו גם בלעדיו. יהיה לו תפקיד חשוב במשחקים הבאים שלנו בטורניר. לא רצינו לקחת איתו סיכון היום, אבל אני חושב שבמשחק הבא הוא כבר יהיה בסדר".


אחרי שישה מונדיאלים רצופים בהם לא הצליחה לנצח את משחק הפתיחה, אורגוואי עשתה זאת לראשונה מאז 1970 עם שער דרמטי של חוסה חימנס הבלם בדקה ה-90. פרננדו מוסלרה, שוער הנבחרת, שמר על רשת נקייה בפעם החמישית שלו במסגרת גביע העולם והפך לשיאן של אורגוואי בצוותא עם לדסילאו מזורקיביץ'.


המאמן אוסקר טבארס אמר בסיום: "החוויה שעברנו היום תעזור לנו לצמוח, אבל אנחנו לא יכולים לקחת יותר מידי דברים מהמשחק הזה. אם מוחמד סלאח היה משחק, אני בטוח שמצרים היו הרבה יותר מסוכנים. גם לנו היו כמה משחקים במוקדמות ללא סוארס וקבאני, זה הכדורגל". היכולת של לואיס סוארס: "זה לא מדאיג אותו. אתם יודעים כמה פעמים פלה, מראדונה ומסי נתנו משחק פחות טוב? זה עובר".



כובש שער הניצחון חוסה חימנס הסביר: "אני מאוד שמח על כך שהבאתי לנבחרת שלוש נקודות. המצרים עשו הגנה טובה ולא הצלחנו לייצר הרבה מצבים לכיבוש. אני עד עכשיו לא יודע איך הצלחתי להגיע לכדור".


Egypt's despair perfectly summed up by @MoSalah after 1-0 loss to Uruguay pic.twitter.com/vWaatxzQZ1

— Nabeel Hashmi (@HashmeNabeel) June 15, 2018

Happy 26th Birthday @MoSalah

Last 12 Months at @LFC:

52 Games
⚽️ 44 Goals
16 Assists

Football Writers POTY
PFA POTY
African POTY
⚽ PL Top Scorer

Liverpool POTM
PFA POTM
PL POTM
UCL POTM

The Egyptian King pic.twitter.com/9EvcncksIo

— SPORF (@Sporf) June 15, 2018

A disapointing afternoon for @MoSalah's Egypt.

Best of luck for Tuesday, Mo. #EGY#WorldCuppic.twitter.com/F9Wocm5jc1

— Liverpool FC (@LFC) June 15, 2018



קיירוש: "הצלחנו לתסכל את מרוקו, הפתענו אותם"
מיני סנסציה נרשמה הערב (שישי) בבית ב' של המונדיאל כשאיראן גברה על מרוקו 0:1 הודות לשער עצמי של המחליף עזיז בוהדוז בדקה ה-95. האיראנים חגגו את את ניצחונם השני בהיסטוריה במסגרת הטורניר והראשון מאז גביע העולם ב-1998.


המאמן המאושר קרלוס קיירוש אמר בסיום: "הסיום היה פשוט נהדר. מרוקו פתחה חזק, אך הצלחנו לעצור אותם ולהוריד את הקצב. ככל שהדקות עברו ידענו שאנחנו יכולים לנצח ובסוף היה ללנו מזל. ניצחנו נבחרת מצוינת עם שחקנים נהדרים. הפתענו אותם ואני שמח על כך".



התקציר באדיבות "כאן 11"



באדיבות כאן 11 – המשדר הרשמי של מונדיאל 2018. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם ממש כאן >

 



הרווה רנאר
, מאמן נבחרת מרוקו המאוכזב, אמר בסיום: "גם אם המשחק הזה היה מסתיים ב-0:0 זה היה מאכזב אותי. השחקנים שלי מאוד מאוכזבים, זה הדבר הכי גרוע שהיה יכול לקרות לנו. היינו צריכים להבקיע בהתחלה ואנחנו יכולים להאשים רק את עצמנו בתוצאה".


19 – אשרף חכימי הוא השחקן הצעיר ביותר בתולדות ממרוקו ששיחק בגביע העולם.


95 – השער של בוהדוז בדקה ה-95 הוא הגול העצמי הכי מאוחר שנכבש בתולדות המונדיאל.


 

(French) @Budweiser#ManoftheMatch@Amine_000 reflects on @EnMaroc's opener against IR Iran in the World Cup. pic.twitter.com/9bXOyOw6n8

— FIFA World Cup (@FIFAWorldCup) June 15, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי