צפו: שער מרהיב לקולארוב ב-0:1 של סרביה על קוסטה ריקה

נבחרת סרביה
נבחרת סרביה | AFP

המנצחת הרשימה במשחק קצבי ועוצמתי בסמארה. הקפטן שלח כדור חופשי אדיר לחיבורים של נבאס (56), שהציל את נבחרתו מהפסד בתוצאה גבוהה יותר עם מפגן הצלות מרשים. עימות בין מאטיץ' ללואיס מרין

(גודל טקסט)

כשהסתכלתם על לוח משחקי המונדיאל הבוקר (ראשון), בוודאי לא סימנתם את המשחק בין סרביה לקוסטה ריקה כמרגש ביותר. אם ככה, כנראה שטעיתם. הסרבים הציגו כדורגל מרשים ועוצמתי, רשמו הופעה שבהחלט הולמת סגל נפלא וגם סיפקו מועמד לשער הטורניר, כשאלכסנדר קולארוב הוותיק ירה כדור חופשי אדיר וסידר לסרבים 0:1 ומקדמה חשובה בבית ה' הקשה. קוסטה ריקה? לה היה בעיקר את קיילור נבאס. 



באדיבות כאן 11 – המשדר הרשמי של מונדיאל 2018. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם ממש כאן>

 

 


המשחק נפתח בקצב מצוין ושתי הנבחרות היו מאוד פעלתניות. דווקא קוסטה ריקה הגיעה למצב הראשון במשחק כשבדקה השלישית ג'אנקרלו גונסאלס הבלם נגח לידיו של ולדימיר סטויקוביץ', אקס מכבי חיפה שמשמש כשוער הראשון של הנבחרת בעוד שוער מכבי ת"א פרדראג ראיקוביץ' ישב על הספסל. ככל שחלפו הדקות, הסרבים החלו לאיים על שערו של קיילור נבאס, שהציג יכולת נהדרת. סרגיי מילינקוביץ' סאביץ', שהגדולות ביבשת מוכנות לשלם עליו למעלה מ-100 מיליון יורו, הלהיב וגם כמעט כבש במספרת. 


המחצית השנייה המשיכה באותו הקצב כשבדקה ה-50 אלכסנדר מיטרוביץ' היה חייב להעלות את הסרבים ליתרון, אך קיילור נבאס בהצלה נהדרת שוב שמר על שער נקי. שש דקות לאחר מכן הגיע הרגע הענק של קולארוב שירה פצצה ברגל שמאל לחיבורים של נבאס – שער שלישי בטורניר בכדור חופשי. ביצוע מושלם של מגן רומא. במשחק כזה, צריך ביצוע מיוחד כדי להכניע את קיילור נבאס. 


בהמשך, הסרבים התעייפו מעט אך בדקה ה-75 כדור רוחב של דואשן טאדיץ' כמעט ומצא את מילינקוביץ' סאביץ' הנהדר מול שער חשוף,  אך שוב שוער ריאל מדריד בנגיעה נהדרת מנע מהסרבים להכפיל את היתרון. בסיום, העצבים שיחקו. השופט הלך פעמיים למצלמות כדי להחליט האם להרחיק שחקן סרבי ובסך הכל הוסיף שמונה דקות תוספת זמן. באחד האירועים, התעמת נמניה מאטיץ' עם עוזר מאמן קוסטה ריקה, לואיס מרין, בלם מכבי נתניה בעבר. בסיום, 0:1. סרביה נראית מעניינת. קוסטה ריקה לא הזכירה את הנבחרת המפתיעה והמרגשת של 2014.  



מועדון הכדורגל מכבי תל-אביב מאחל הצלחה לשוער הקבוצה פרדראג ראיקוביץ', שימתין על הספסל.  

Good Luck Rajiko! ⁦@FSSrbijepic.twitter.com/IVtIZ1kyAO

— Maccabi Tel-Aviv (@MaccabiTLVFC) June 17, 2018


הרכבים
קוסטה ריקה: קיילור נבאס ,כריסטיאן גמבואה, ג'וני אקוסטה, ג'נקארו גונסאלס, אוסקר דוארטה, פרנסיסקו קאלבו, בריאן רואיס, סלסו בורחס, דויד גוסמן (דניאל קולינדרס, 73), ג'ואן ונגאס (כריסטיאן בולאניוס, 60), מרקו אורניה (ג'ואל קפמבל, 67)



סרביה: ולדימיר סטויקוביץ', ברניסלב איבנוביץ', ניקולה מילנקוביץ', דושקו טושיץ', אלכסנדר קולארוב, נמניה מאטיץ', לוקה מיליבוייביץ', אדם ליאיץ' (פיליפ קוסטיץ', 70), דושאן טאדיץ' (אנטוניו רוקאבינה, 83), סרגיי מילינקוביץ' סאביץ', אלכסנדר מיטרוביץ' (אלכסנדר פריוביץ', 89)


(AFP) מאמן סרביה אוסקר רמירז מתרגש
מאמן סרביה אוסקר רמירז מתרגש (AFP) 


קיילור נבאס
קיילור נבאס (AFP)


מהלך המשחק
דקה 1: המשחק יצא לדרך בקוסמוס ארנה שבסמרה.


 (AFP) סטויקוביץ' עוצר את גונסאלס
 סטויקוביץ' עוצר את גונסאלס  (AFP)


דקה 3: גונסאלס קיבל כדור מהאגף ונגח למרכז השער לידיים של סטויקוביץ'.


 (AFP )גונסאלס אחרי ההחמצה
גונסאלס אחרי ההחמצה ( AFPׁׂׂׂ) ׂ


דקה 27: הסרבים העלו הילוך. מילנקוביץ סאביץ קיבל כדור עומק גדול אך גלגל לידיו של קיילור נבאס. 


מילינקוביץ' וגוזמן (AFP)
מילינקוביץ' וגוזמן (AFP)


(ׁׂAFP) נמניה מאטיץ
 נמניה מאטיץ  (ׁׂAFP)


דקה 42: מגנה השמאלי של קוסטה ריקה פרנקו קאלבו בעט כדור שטוח שלא מצא את המסגרת של סטויקוביץ'.


דקה 44: איזה מצב! שוב מילינקוביץ' סאביץ', המצטיין בשורות הסרבים במחצית במספרת נהדרת נעצר על ידי קיילור נבאס. הקוון בכל מקרה שרק לנבדל שלא היה.


 מילינקוביץ'-סאביץ'. כמעט שער הטורניר (gettyimages)
 מילינקוביץ'-סאביץ'. כמעט שער הטורניר (gettyimages)

 
דקה 50: מיטרוביץ' פרץ לבדו לרחבה אבל לא הצליח להכניע את קיילור נבאס שסיפק הצלה נדירה.


דקה 57: 0:1 לסרביה! אלכסנדר קולארוב סיפק בעיטה חופשית אדירה שגם לקיילור נבאס לא היה מה לעשות מולה.


קולארוב בועט (GETTY IMAGES )קולארוב בועט (GETTY IMAGES)


וזה ברשת... (GETTY IMAGES)וזה ברשת… (GETTY IMAGES)


דקה 94: אירוע הזוי. קוסטיץ' ניסה להרחיק כדור, עוזר מאמן נבחרת קוסטה ריקה ושחקן מכבי נתניה לשעבר, לואיס מרין, ניסה להשאיר את הכדור במשחק והשניים החלו להתעמת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי