ניקולה קאליניץ' סירב לעלות מהספסל ונזרק מסגל קרואטיה

ניקולה קאליניץ'
ניקולה קאליניץ' | AFP

צרות בנבחרת קרואטיה: החלוץ לא הסכים לעלות מהספסל ועזב בזעם את מחנה הנבחרת. זלאטקו דאליץ' המאמן ייכנס מסיבת עיתונאים ויסביר את עמדתו

(גודל טקסט)
ניקולה קאליניץ', חלוץ נבחרת קרואטיה ומילאן נזרק מהסגל ונשלח לביתו אחרי שסירב להיכנס כמחליף בניצחון על ניגריה 0:2. לפי העיתון "יוטרני ליסט" השחקן עזב את מחנה הנבחרת בכעס רב אחרי המשחק אחרי שהמאמן זלאטקו דאליץ' הורה לו לחזור לקרואטיה, כחלק ממערכת יחסים לא כל כך מוצלחת בין השניים.


היום תתקיים מסיבת עיתונאים בשעה 17:15 אחר הצהריים לפי שעון ישראל בה יבהיר המאמן את עמדותיו בנושא ויתייחס לעובדה שהחלוץ כבר לא נמצא ברוסיה לאחר שאמר לעיתונאים שרצו לדעת מה קורה: "יותר מאוחר תדעו הכל". קאליניץ' אמר לחבריו במגרש: "אני לא נכנס למשחק כמחליף. המאמן הזה הורג אותי".


לפי הדיווחים בקרואטיה העימותים עם קאליניץ' החלו כבר במשחק הידידות נגד ברזיל באנפילד בו ניצחה ברזיל 0:2. החלוץ אמר שהוא לא יכול להיכנס כמחליף במקום מריו מנדזוקיץ' בגלל שהוא מרגיש חוסר נוחות. 




דאליץ' לא הגיב על כך בשקט (Gettyimages)


אחרי המשחק נגד ניגריה קרה אותו דבר ולכן למאמן נמאס מהשחקן. המאמן רצה לתת למנדזוקיץ' לנוח ולתת לקאליניץ' כמה דקות, אבל הוא לא איפשר לו. לפי רופא קרואטיה למעשה קאליניץ' כן פצוע בגבו, אבל לא ברור אם זה סיפור כיסוי. כעת קרואטיה תישאר עם 22 שחקנים, ללא יכולת להביא שחקן מחליף במקומו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי