צפו: ניימאר נטש את האימון, בברזיל טוענים שהפגיעה קלה

ניימאר
ניימאר | AFP

הכוכב של הסלסאו, שרק חזר מפציעה שהשביתה אותו מפברואר האחרון ועד לסוף החודש שעבר, התלונן על כאבים בקרסול וירד לחדר ההלבשה. בהתאחדות מיהרו להרגיע ולעדכן באשר למצבו

(גודל טקסט)
רק זה היה חסר להם: ניימאר, כוכבה הבלתי מעורער של נבחרת ברזיל, נפגע בקרסול היום (שלישי) באימון הסלסאו לקראת משחקה מול קוסטה ריקה במסגרת הסיבוב השני של שלב הבתים ביום שישי.


על פי דיווחים רבים מהדקות האחרונות, ניימאר ירד לחדר ההלבשה לאחר כ-15 דקות בלבד. עם זאת, בברזיל סבורים שזוהי לא פציעה רצינית עקב העובדה שהשחקן ערך אימון שחרור בלבד וגם כך לא אמור היה לערוך אימון מלא. רופא הנבחרת אישר כי מדובר בכאבים בקרסול ולא בכף הרגל, כתוצאה מפגיעה מהמשחק מול שווייץ, ושניימאר ישוב להתאמן מחר כרגיל לקראת המשחק הבא. מעניין יהיה להראות האם החלוץ יצליח לשוב ולהתאמן באופן סדיר.


כזכור, ניימאר נפצע בסוף חודש פברואר האחרון בניצחון המוחץ של פאריס סן ז'רמן על מארסיי והושבת כשלושה חודשים עקב פציעה בקרסול, ועל כן בברזיל מוטרדים מכך שהחלוץ התלונן על כאבים בקרסול ובמהרה ירד לחדר ההלבשה בסוצ'י ולא סיים את האימון.

Neymar left Brazil training early today (via @Esp_Interativo) pic.twitter.com/IuH2ftfFrp

— Bleacher Report (@BleacherReport) June 19, 2018

כידוע, ב-1:1 מול שווייץ הוכשל ניימאר 10 פעמים והיה זה שיא מאז מונדיאל 1998, אז על אלן שירר בוצעו 11 עבירות. העבירות הרבות שבוצעו על הכוכב גרמו לו פעם אחר פעם לתפוס את הרגל מכאבים במהלך המשחק ואתמול הוא אף העלה באינסטגרם שלו תמונה ובה מראה את הטיפולים שעובר כדי לשוב לכשירות למחזור השני מול קוסטה ריקה ולהמשך גביע העולם.



ניימאר נוטש את האימון (AFP)



רק אתמול העלה ניימאר את התמונה הזו באינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי