תבכי בשבילו, ארגנטינה: מסי על סף הדחה אחרי תבוסה 3:0 לקרואטיה

מסי
מסי | Gettyimages

צפו בתקציר: ערב נורא של הסלביסלסטה איפשר לרביץ' (53), מודריץ' (80) וראקיטיץ' (92) לחגוג ולהעלות את נבחרתם לשמינית הגמר. מסי, אולי במונדיאל האחרון שלו, יצטרך להופיע סוף סוף נגד ניגריה כדי להשאיר תקווה

(גודל טקסט)
המונדיאל הזה כנראה יהיה האחרון של מסי בקריירה, שלא בטוח אם עוד ישחק בנבחרת ב-2022. והוא עומד להסתיים מוקדם מהצפוי, לאחר שארגנטינה הפסידה הערב (חמישי) 2:0 לקרואטיה, שבעצמה יכולה לחגוג עלייה לשמינית הגמר.


כמו נגד איסלנד, הדרום אמריקאים היו חלשים לאורך כל המשחק ובקושי התקרבו למצב הבקעה. בלי די מריה, ועם היגוואין ודיבאלה נכנסים רק בשלב מאוחר יחסית, העבודה הוטלה רק על מסי ואגוארו ושניהם נראו כבויים. הקרואטים אפילו לא ניסו לסגור את שני הכוכבים, הם פשוט לא הופיעו. במחצית השנייה זה גם עלה להם ביוקר, כשטעות איומה של קבאז'רו איפשרה לאנטה רביץ' לכבוש מהאוויר. אם חשבתם ששער לחובתה יעיר את ארגנטינה, טעיתם. גם לאחר שסמפאולי ביצע את החילופים המתבקשים ממנו, השחקנים שלו בקושי הצליחו לחבר מסירות. מודריץ' ניצל את זה לשער שיתמודד על תואר שער המונדיאל, בבעיטה מושלמת מחוץ לרחבה, ולקינוח גם ראקיטיץ', בהתקפה קלה מדי בתוספת הזמן, השלים את ההשפלה על חברו לברצלונה.


שחקני קרואטיה חוגגים. אחד הערבים הגדולים בתולדות הנבחרת (Gettyimages)
שחקני נבחרת קרואטיה חוגגים. אחד הערבים הגדולים בתולדות הנבחרת (Gettyimages)


אוהדת נבחרת ארגנטינה. כמה סמלי (Gettyimages)
אוהדת נבחרת ארגנטינה. כמה סמלי (Gettyimages)


וקרואטיה? לפני המונדיאל היא סומנה על ידי לא מעטים בתור זו שיכולה להפתיע, ועד עכשיו יותר מאשר עונה על הציפיות. זו אפילו לא הפתעה, כשרואים את היכולת שלה. לפני המשחק אמרו הקרואטים "אף שחקן ארגנטינאי לא יותר טוב מאיתנו, חוץ ממסי". אחרי המשחק, אפילו מסי כבר לא נראה כל כך מפחיד. קרואטיה יכולה כבר להתחיל להתכונן לשמינית הגמר, אם כי היא עוד צריכה לפגוש את איסלנד – שבעצמה יכולה להתקרב לשמינית אם תנצח מחר את ניגריה.


באדיבות כאן 11 – המשדר הרשמי של מונדיאל 2018. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם ממש כאן >


הרכבים

ארגנטינה: ווילי קבאז'רו, ניקולאס טגליאפיקו, ניקולאס אוטמנדי, גבריאל מרקאדו, מרקוס אקוניה, אנסו פרס (פאולו דיבאלה 68), חאבייר מסצ'ראנו, אדוארדו סאלביו (כריסטיאן פאבון 56), מקסימיליאנו מסה, סרחיו אגוארו (גונסאלו היגוואין 54), ליאו מסי.


קרואטיה: דניאל סובאשיץ' , דיאן לוברן, איבן סטריניץ', דומאגוי וידה, שימה ורסאליקו, מרסלו ברוזוביץ', איבן ראקיטיץ', איבן פרישיץ' (מתאו קובאצ'יץ' 82), לוקה מודריץ', אנטה רביץ' (אנדריי קרמאריץ', 57), מריו מנדז'וקיץ'.


מהלך המשחק
דקה 1
: השופט רבשאן אירמטוב הוציא את המשחק לדרך.


מסי ואגוארו. ההתקפה הארגנטינאית לא מעבירה להם מספיק כדורים (Gettyimages)
מסי ואגוארו. הקישור הארגנטינאי לא העביר להם מספיק כדורים (Gettyimages)


דקה 12: הזדמנות ראשונה לארגנטינה. פרס הגביה כדור למסי בתוך הרחבה, אבל הפרעוש לא הצליח להגיע וסובאשיץ' תפס.


דקה 26: משחק לא גדול בני'זני. אגוארו פרץ מצד שמאל אבל מסירת הרוחב שלו הורחקה לקרן.


דקה 33: ורסאליקו התקדם מצד ימין, חתך למרכז והרים כדור ענק למנדזו'קיץ' בצד הרחוק, אבל החלוץ לא הספיק להגיע ובקושי נגח החוצה.


אנטה רביץ' רואה את הכרטיס בעוד מרקאדו על הדשא (Gettyimages)
אנטה רביץ' רואה את הכרטיס בעוד מרקאדו על הדשא (Gettyimages)


דקה 37: אנטה רביץ' נכנס במרקאדו בפראות וספג צהוב. סמפאולי צעק על השופט שייתן לו אדום.


דקה 53, קרואטיה עולה ל-0:1: הגנת ארגנטינה החזירה את הכדור לקבאז'רו, שעשה טעות נוראית ובעט את הכדור לרביץ', שהגיב בוולה מעל השוער ישר לרשת.


מודריץ' חוגג. מועמד לשער המונדיאל? (Gettyimages)
מודריץ' חוגג. מועמד לשער המונדיאל? (Gettyimages)


דקה 80, 0:2: איזה שער ענק של לוקה מודריץ! קשר ריאל ממדריד הניף את הרגל מחוץ לרחבה ובעט בדיוק לנקודה אליה קבאז'רו לא יכול היה להגיע. ארגנטינה קרובה מאוד להיות מודחת מהמונדיאל כבר בשלב הבתים.


דקה 92, 0:3: השפלה. התקפה למופת של הקרואטים, בתוספת חור עצום בהגנה של ארגנטינה, השאיר את ראקיטיץ' לבד מול השער וקשר ברצלונה לא היה צריך יותר מלגלג את הכדור פנימה.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי