פרישיץ' מבהיר: מסי שחקן יותר גדול מכריסטיאנו

ליאו מסי
ליאו מסי | Gettyimages

כוכב אינטר ונבחרת קרואטיה התייחס ליכולת של הפרעוש ולהבדלים בין השניים: "הוא בדיכאון כרגע וזה ההבדל". התקשורת והאוהדים חגגו: "כל המדינה באופוריה. מצפים ללכת עד הסוף". וגם: הטיל האדיר של לוקה מודריץ'

(גודל טקסט)
את מה שקרה אמש (חמישי) קרואטיה לא תשכח במשך שנים. היו לה כבר ניצחונות גדולים בעבר והיא זכתה במקום השלישי במונדיאל 1998, אבל הצגה כזו לא זכורה מאז הניצחון על גרמניה 0:3 ברבע הגמר של אותו טורניר.


"מדינה באופוריה" נכתב בקרואטיה. :האוהדים מצפים שהנבחרת תלך עד הסוף". התקשורת שיבחה את המאמן זלטקו דאליץ': "מהרגע שהוא נכנס לתפקיד ועד עכשיו העבודה שלו פשוט מדהימה". עשרות אלפים יצאו לרחובות וחגגו את הניצחון עד השעות הקטנות של הלילה.


לוקה מודריץ', שכבש את השער השני במשחק בפצצה מחוץ לרחבה, שמרו כהרגלו על איפוק בסיום: "הניצחון הזה יעניק לנו המון ביטחון לקראת המשך הדרך בטורניר, אבל אסור לנו להיכנס לאופוריה. השער של קשר ריאל מדריד הובקע מ-23.7 מטר הגיע למהירות של 99 קמ"ש.


איבן פרישיץ': "אנחנו בדרך לחקות את ההישג של הנבחרת מ-1998 (מקום שלישי)". כוכב אינטר נשאל על ידי כתב של "מדיאסט" על ההשוואה בין כריסטיאנו רונאלדו לליאו מסי והשיב: "שניהם שחקנים גדולים, אבל עדיין אני חושב שמסי הכי גדול. הבעיה שאין לו נבחרת מאחוריו. אף אחד לא יכול להשיג כלום בלי תמיכה. רונאלדו במונדיאל הזה מרוכז מאוד ויש סביבו הרבה אופטימיות. מסי נראה בדיכאון, הוא משחק כך וזה למעשה ההבדל".

באדיבות כאן 11 – המשדר הרשמי של מונדיאל 2018. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם ממש כאן>






דיאן לוברן: "אנחנו נבחרת כדורגל אמיתית ולא רק על המגרש. קרואטיה זו יחידה אחת מגובשת. לא ציפינו לתוצאה כזו מדהימה, אבל היינו בטוחים שנעלה לשמינית הגמר. עשינו עבודה פנטסטית מול ארגנטינה, לא נתנו להם מרחב ולא עשינו שגיאות. אני תמיד אתן את כל מה שיש לי עבור הנבחרת ועבור החברים. הגיע הזמן שלא ידברו רק על פוטנציאל. שיחקנו מושלם והוכחנו שאנחנו יכולים לעשות דברים גדולים. המטרה עכשיו היא לנצח את איסלנד ולסיים את הבית במאזן מושלם".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי