מכה לברזיל: דוגלאס קוסטה סיים את דרכו במונדיאל

דוגלאס קוסטה
דוגלאס קוסטה | Gettyimages

הקיצוני סיים את הטורניר מוקדם מהצפוי לאחר שהחמיר את פציעתו ששיחק נגד קוסטה ריקה. אביו של ניימאר מבקש מהאוהדים לרדת מבנו: "בואו נשתמש בנשק הנכון ונגן עליו"

(גודל טקסט)
מכה קשה לנבחרת ברזיל. מסתבר שדוגלאס קוסטה סיים את דרכו במונדיאל, לאחר ששיחק פצוע נגד קוסטה ריקה במשחק שהסתיים בניצחון 0:2 וגרם להחמרת הפציעה שלו. הוא אמור להיעדר בין שבועיים לשלושה, אבל במונדיאל כבר לא יחזור לשחק. רופא הנבחרת רודריגו לאסמר סיפר כי קוסטה לא אמר לאף אחד שהוא מרגיש פצוע במהלך המשחק נגד קוסטה ריקה וזאת היתה טעות קשה,כך דווח בגלובו.


BOOM!

Douglas Costa will be out between 2 to 3 weeks according to Globo.

The worst part is that Brazil doctor Rodrigo Lasmar is DOUBTFUL that Costa played vs Costa Rica while ALREADY being injured, and finished the game without telling anyone. Doctor say this was big mistake. pic.twitter.com/yhb5Ib4zHh

— Seleção Brasileira (@BrazilStat) June 24, 2018


בתוך כך,גם הבעיות עם ניימאר לא נפסקות. אבא של ניימאר ביקש מהגולשים ברשתות החברתיות לרדת מהבן שלו אחרי ההופעה החלשה שנתן נגד קוסטה ריקה והבכי שלו בסיום. האבא רוצה שניימאר יהיה מרוכז רק בגביע העולמי. ניימאר ספג ביקורות וכמוהו גם חברים שלו שהגנו עליו ומתחו ביקורת קשה כלפי אלה שהשתלחו בניימאר.


בהודעה שפרסם ב"גולובואספורטה" דיבר ניימאר האב דווקא כלפי האחרונים: "אם אתם רוצים להגן על ניימאר, בואו נעשה את זה בצורה ספורטיבית. אנחנו נזכה בגביע העולמי הזה בעזרת האוהדים והאלוהים. "אני יודע שאתם אוהבים את הבן שלי ורוצים להגן עליו, אבל הגישה הזאת של השתלחות באחרים תגרום לגישה דומה מהצד האחר. בואו נשתמש בנשק הנכון ונגן על השחקן עם תפילות ואמונה. בסוף הכל יעבוד בעזרת אלוהים " 



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי