רק רשת: הנתון השלילי של מסי, ביבי הוזמן לגמר ושווייץ יצאה בזול

ליאו מסי
ליאו מסי | AFP

"הפרעוש" רץ הכי פחות מבין כך השחקנים ששיחקו משחקים מלאים עד כה במונדיאל, כך על פי נתוני WD. ראש הממשלה טרם השיב. וגם: אוהדי איראן מנסים להוציא את רונאלדו משלוותו, שאקירי וג'אקה ישחקו מול קוסטה ריקה

(גודל טקסט)
19:45: הקלה גדולה בשווייץ
הקלה גדולה בשווייץ. לאחר שפורסם ששרדאן שאקירי וגרניט ג'אקה יורחקו משני משחקים, התברר כעת כי השניים יספגו קנס בלבד וישתתפו במשחק המכריע מול קוסטה ריקה.



16:10: פוטין הזמין את ביבי לגמר
גורמים בסביבת ראש הממשלה סיפרו כי נשיא רוסיה הזמין אותו לביקור שיכלול גם הזמנה למשחק היוקרתי של גמר המונדיאל ב-15 ביולי. נתניה טרם השיב.


15:50: פרפאן לא ישחק מול אוסטרליה

נבחרת פרו תסיים מחר את דרכה במונדיאל במשחק מול אוסטרליה, והיא תעשה זאת ללא החלוץ ג'פרסון פרפאן שסיים גם הוא את הטורניר לאחר שהתנגש בשחקן אחר באימון הקבוצה לפני יומיים ונותר חסר הכרה לכמה דקות. חלוץ לוקומוטיב מוסקבה טופל על כר הדשא ונשלח לאחר מכן לבית החולים. 

מאמנו ריקרדו גרקה הודה לרופאים הרוסים על שהצילו את חייו של השחקן ואמר: "פרפאן התנגש עם שחקן אחר. דאגנו לשלומו, אבל הצוות הרפואי היה פשוט פנטסטי. אני חייב לומר לרוסיה תודה רבה שהם היו מוכנים בצורה מדהימה כל כך לטפל בבעיות כאלה". עוד הוסיף המאמן שפרפאן ייאלץ לשהות בבית החולים 72 שעות: "הוא לא יוכל לשחק מחר, אבל העיקר שהוא בסדר". לדברי גרקה, למרות שנכשל לעלות לשמינית הגמר, בפרו כולם מעריצים אותו ורוצים שהוא ימשיך לאמן בנבחרת.


#ComunicadoFPF | Sobre nuestro Seleccionado Jefferson Farfán: https://t.co/pxxNunWso3pic.twitter.com/7jpAJnKrSb

— Selección Peruana (@SeleccionPeru) June 23, 2018

14:45: הנתון בו דה חאה אחרון מכל שוערי המונדיאל

 והרי לכם נתון סטטיסטי מדהים מהמונדיאל לגבי הצלות שערים. דויד דה חאה, שוער נבחרת ספרד ומנצ'סטר ומי שנחשב בעיני רבים לשוער הטוב בעולם כיום, הוא השוער היחיד שעוד לא ביצע הצלה אחת בטורניר, זאת למרות שספג שלושה שערים מול פורטוגל בתיקו 3:3 כשהגול השני באשמתו הישירה. דה חאה עמד עד כה רק בפני שלוש בעיטות לעבר המסגרת של ספרד במשחק נגד פורטוגל ולא מנע שער אחד.


גיז'רמו אוצ'ואה מוביל עם 14 הצלות שמהווים 93.3 אחוזי הצלחה במדד ההצלות במונדיאל שערכה פיפ"א. קאספר שמייכל מדורג אחריו עם 10 הצלות (90.9 אחוז) כשרק שני שוערים שמרו על רשת נקייה- פרננדו מוסרלה שוער אורגוואי ודניאל סובאשיץ' שוער קרואטיה.


לפי אחוזים, מוסלרה מוביל עם 100 אחוז הצלחה (6 הצלות), אחריו סובאשיץ' עם 5 הצלות ו-100 אחוז כשאוצ'ואה שלישי ואחריו שמייכל. במקום החמישי מדורג מנואל נוייר עם 8 הצלות (80 אחוז), אחריו שוער איראן עלירזה ביירנבנד (4 הצלות, 80 אחוז), שביעי קיילור נבאס מקוסטה ריקה (9 הצלות, 75 אחוז). מתיאו ריאן (אוסטרליה, 9 הצלות ו-75 אחוז), האנס האלדורסון (ו-75 אחוז) ו-ולאדימיר סטויקוביץ' שוער סרביה ואקס מכבי חיפה (9 ו-75 אחוז) סוגר את העשירייה הראשונה


(AFP) דה חאה. השוער היחיד שעוד לא ביצע הצלה במונדיאל
(AFP) דה חאה. השוער היחיד שעוד לא ביצע הצלה במונדיאל


12:00: מסי לא רץ לשום מקום
לא ייאמן. ליאו מסי, הכוכב שהיה אמור לקחת את ארגנטינה עד לגמר ואולי לזכות בטורניר, הוא השחקן שרץ הכי מעט עד היום במונדיאל. לפי נתוני הססטיסטיקה של WD, מסי הוא השחקן שרץ הכי מעט מבין אלה ששיחקו עד היום 90 דקות בשני המשחקים. יש לו את הכבוד המפוקפק לרוץ רק 7,128 מטר בטורניר. לפי נתוני פיפ"א, מסי עמד על המגרש 84 אחוז מהדקות בהם שיחק. מישהו זוכר שהוא הסכים להחמיץ משחקים בברצלונה כדי להיות רענן לטורניר?


11:30: רונאלדו רוצה לישון
כמה אוהדים של נבחרת איראן החליטו לנקוט בתכסיס הישן בכדורגל העולמי ולעשות רעש מתחת לבית המלון של נבחרת פורטוגל כדי שכריסטיאנו רונאלדו לא יוכל לישון. בפורטוגל מדווחים שקבוצה של אוהדים החלה לשיר שירים בקול רם עד שבשלב מסוים רונאלדו הופיע בחלון וביקש מהם להירגע ולהפסיק לעשות לו רעש. נשמע הזוי, אבל זה תועד.


Ronaldo foi à janela pedir aos iranianos para o deixarem dormir em paz

@RTP1pic.twitter.com/UtYxZBbJF3

— B24 (@B24PT) 24 ביוני 2018



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי