מסי: לא זוכר בקריירה שלי משחק יותר ארוך מזה

ליאו מסי
ליאו מסי | Gettyimages

כוכב ארגנטינה חזר לעצמו בניצחון 1:2 על ניגריה, שהעלה את נבחרתו לחצי הגמר, וחגג כל הלילה: "מודה לאלוהים על האושר". סמפאולי: "שיחקנו עם הלב". רוחו הקדיש את שער הניצחון לביתו: "הצעקה הכי חזקה אי פעם"

(גודל טקסט)
ארגנטינה חגגה בטירוף את העלייה לשמינית הגמר ברגע האחרון, אחרי הניצחון 1:2 על ניגריה אתמול (שלישי). מיד לאחר המשחק, באתר האינטרנט של העיתון "אולה" הופיעה תמונת ענק של ליאו מסי מתפלל עם הכותרת: "אלוהים איתנו". בכתבה הופיעו ציטוטים של מסי, שזכה בתואר השחקן המצטיין: "באף רגע לא היה לי זמן למלא את הראש בכל השטויות שדיברו עלינו". הכוכב בכה, חיבק כמה מהחברים שלו על כר הדשא ואמר עוד בסיום: "אני אוהב שמרקוס רוחו כבש את שער הניצחון. זה הגיע לו על כמה מה שעשה עבור הנבחרת. מגיע לנו אחרי כל הסבל הזה. אחרי שהובלנו 0:1 המשחק שלנו הפך לא מסודר. השארנו יותר מדי מרווחים, אבל ידענו שאלוהים איתנו. בגביע העולמי אף אחד לא נותן לך מתנות. גם ספרד ופורטוגל סבלו".


באתר של ערוץ הטלוויזיה הארגנטיני TYC אמר מסי: "אני לא זוכר משחק בקריירה שלי בו סבלתי יותר. לא זוכר משחק שהיה ארוך יותר מהמשחק הזה. לא חשבנו שנסבול כל כך הרבה, אבל גם היינו בטוחים שנכבוש את השער". חאבייר מסצ'ראנו, שאולי לא שיחק משחק גדול אבל הקריב את עצמו למען הנבחרת, אמר: "אתה צריך לדעת איך לסבול, אתה יודע שיש לך רגעים גרועים. צריך לדעת איך ליהנות מניצחון כזה. אם אתה אוהב את המגרש תיאחז בכר הדשא."


מסי גם פרסם הודעה באינסטגרם בה כתב: "אין משהו יותר יפה מאשר להיות ארגנטיני. אני מודה לאלוהים על כל האושר הזה ועל הטירוף הנפלא איתו הגענו למשחק". הוא זכה עד עכשיו ל-5 מיליון לייקים.



 

Agradezco a dios por esta alegria y les agradezco a ustedes por esa locura hermosa que tienen en cada partido !!! Nada más lindo que ser argentino en las buenas y en las malas .

A post shared by Leo Messi (@leomessi) on




בעיתון "קלארין" דווח שמרכוס רוחו, שכבש את שער הניצחון, לא היה צפוי לשחק ורק באימון האחרון הוא הצטיין והמאמן חורחה סמפאולי החליט לפתוח איתו. רוחו סיפר שאמר לאנסו פרס וגבריאל מרקדו שהוא יכבוש במשחק והקדיש את השער להוריו ולביתו מורנה, שבאו לראות את המשחק. בעיתון "קלארין" הכותרת היתה: "ארגנטינה ניצחה את ניגריה עם כל הייסורים ועלתה למשחק ביום שבת בבוקר (שעון ארגנטינה). שער ענק של רוחו מנע קטסטרופה". בעיתון נכתב שהצעקה של רוחו אחרי השער היתה הצעקה הכי חזקה שנשמעה אי פעם במונדיאל.


תחת הכותרת: "מונדיאל של נס" נכתב בעיתון "אולה": "סבלנו שעה וחצי בכל רחבי ארגנטינה. ראינו שארגנטינה לא שיחקה טוב והפנדל של ניגריה לא נתן לנו לחלום, אבל תצעקו בסנט פטרסבורג וברחבי ארגנטינה, כמו שדייגו מראדונה צעק מהיציע וכמו שמסי צעק על כר הדשא. ארגנטינה עדיין במונדיאל, אבל עוד לא שילמה את חובה לכדורגל, אם כי הגישה שלה למשחק היתה אחרת. הם האמינו ויכלו לתיסכול". על מסי נכתב: "הרמה שהפגין בשני המשחקים הראשונים היתה חלשה, אבל כאן הוא כבש שער שיתחרה עם השערים הכי יפים בטורניר".


בעיתון "מארקה" הספרדי הופיעה הכותרת בשער העיתון המודפס: "נשארו בחיים".


#LaPortada ¡VIVEN! #ARG#Rusia2018pic.twitter.com/sMiA8zzmLb

— MARCA (@marca) June 26, 2018


שוער ריבר פלייט פרנקו ארמני, שחגג בכורה בנבחרת בגיל 32, גילה יכולת מצוינת: "השארנו את הנשמה על המגרש. עכשיו מתחיל החלק המעניין של המונדיאל. הנבחרת עשתה מאמץ מיוחד ואני גאה בכולם. זה היה צ'אנס אחרון של כולנו. יישרנו את החזה ונלחמנו. הייתי רגוע בשער כי חבורת השחקנים הזאת נותנת לך תמיכה אדירה".


השחקנים חגגו בטירוף בטירוף באוטובוס לחדר ההלבשה וצעקו: "לקחת את הגביע העולמי זה מה שאנחנו הכי רוצים". המאמן חורחה סמפאולי הוסיף: "הנבחרת ניצחה בגלל ששיחקה עם הלב".


אישתו של מסי, אנטונלה רוקסו שלחה לו נשיקות בנייד אחרי המשחק ומסר של אהבה והעלתה באינסטגרם תמונה שלו. לפי פרסום בארגנטינה, רק חמש שעות לפני המשחק הוגשה תלונה נגד ליאו מסי ואביו על העלמת מס והלבנת מס באמצעות אירגון בשם "שלום ושינוי הסביבה". התלונה הוגשה בבואנס איירס ותיחקר.


 

VAAAAAMOOOOOOOOOOOSSSSS MI AMOOOOOORRRRR!!!!!!!

A post shared by AntoRoccuzzo88 (@antoroccuzzo88) on







מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי