בארגנטינה מבהירים: סמפאולי התייעץ, לא ביקש ממסי רשות

ליאו מסי, סרחיו אגוארו
ליאו מסי, סרחיו אגוארו | AFP

בעיתון "אולה" שוחחו עם גורם באלביסלסטה על כך שהמאמן נראה משוחח עם הקפטן על האפשרות לשתף את החלוץ מול ניגריה. השוער ווילי קבאז'רו חשף: "איימו על חיי ועל חיי משפחתי"

(גודל טקסט)
מאמן נבחרת ארגנטינה חורחה סמפאולי נחשב למאמן הכי מושמץ בכדורגל העולמי. אומרים ששחקני ארגנטינה קבעו לו את ההרכב למשחק נגד ניגריה וההוכחה לכאורה שהם אכן קובעים הייתה כשהוא נראה במצלמות כמי ששואל את ליאו מסי האם הוא יכול להכניס כמחליף את סרחיו אוגארו למשחק מול ניגריה לקראת רבע השעה האחרונה של ההתמודדות.


לטענת האילון "אולה", הדברים לא מדוייקים. מקור בנבחרת צוטט ביתון: "סמפאולי לא ביקש רשות ממסי להכניס את אגוארו. הוא בסך הכל הודיע לליאו מסי על שינוי טקטי בגלל הכנסת אגוארו. מסי שיחק רוב המשחק באגף ואחרי הכנסת אגוארו הוא ירד לעמדת 10. זה נכון שסמפאולי התייעץ עם מסי טקטית ורצה לדעת מה דעתו, אבל מכאן עד לבקש ממנו רשות להכניס שחקן הדרך ארוכה". ההערכות בארגנטינה הן שההרכב הפתוח מול ניגריה ישחק גם נגד צרפת בשבת (17:00). לפי TYC הדבר אפשרי, אבל צריך לקחת בשחשון את סרחיו אגוארו שנכנס ועשה שינוי בנבחרת בעוד שגונסלו היגוואין לחם, אבל היה פושר מאוד בהתקפה.


השוער ווילי קבאז'רו שטעה במשחק נגד קרואטיה בהפסד 3:0 גילה שספג איומים על חייו: ",איימו עלי ועל משפחתי" כתב בפוסט באינסטגרם, "אחרי שעלינו לשמינית מה שקרה לי הופך לאנקדוטה וחוסר מזל, אבל קיבלתי הרבה תגובות שליליות כולל איומים. הגישה המגעילה הזאת לא עזרה לי לעבור את המשבר האישי. היו גם הרבה אנשים שתמכו בי ועזרו לי. אני מודה לכל אלה. פעם נוספת אני מודה בטעות שלי, אבל לא הייתה לי כוונה שיעברו עלי ועל משפחתי ימים קשים כאלה".


 

Ya más tranquilo… Después del resultado tan positivo y la clasificación, lo mio pasa a ser una anécdota. Una desgracias, un fallo, un error, como quieran llamarlo. Hay un montón de cosas que acepto, porque fue una equivocación futbolística. Pero recibí muchas faltas de respeto, malos deseos y amenazas hacia mi y mi familia. Esas actitudes feas no me ayudaron. Me quedo con mucha gente que me apoyo, me acompañó y sufrió mi situación. Les doy gracias a todos los que estuvieron; los cercanos y los lejanos; los que se atrevieron a escribirme y a todos los que me apoyaron de una u otra manera. Una vez más acepto mi error, pero nunca tuve el deseo que mi familia pase días tan desagradables. Visto la camiseta de Argentina con los valores que aprendí en mi hogar y creciendo en el fútbol. Gracias a los que están siempre conmigo y con mi familia.

A post shared by Willy Caballero (@willycaba) on



בארגנטינה לפחות מעודדים מכך שסמפאולי הוכיח שהוא מבין כדורגל כשהתעקש לפני המונדיאל שגרמניה לא מועמדת לזכייה. לפני המונדיאל נשאל מאמן האלביסלסטה האם לא שכח להכליל את גרמניה בין המועמדות ואמר: "אני תמיד שוכח אותם בגלל שאני לא אוהב את הצורה בה הם משחקים. אולי גמר הגביע העולמי האחרון השפיע עלי. אני לא חושב שגרמניה הייתה זכאית לניצחון על ארגנטינה בברזיל 2014. הם מאוד מאורגנים ויש להם מאמן טוב, אבל אין להם שחקנים מספיק טובים כמו שיש לספרד ולברזיל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי