10 אירופאיות בשמינית הגמר, ספרד תנצל את "הצד הקל"?

דייגו קוסטה
דייגו קוסטה | AFP

הושלמה תמונות שמינית הגמר: אורגוואי, פורטוגל, צרפת, ארגנטינה, ברזיל ובלגיה במסלול התנגשות עד חצי הגמר. הנבחרת של היירו יכולה לפגוש רק יריבות אירופאיות לא בכירות עד הגמר

(גודל טקסט)

כל העולות לשמינית גמר מונדיאל 2018 נסגרו והתמונה המלאה הושלמה. בשמינית הגמר יהיו 10 נבחרות אירופאיות, ארבע נבחרות מדרום אמריקה, יפן האסייתית ומקסיקו נציגת צפון אמריקה. לראשונה מאז 1982, לא תהיה נבחרת אפריקאית בשלב הנוקאאוט.

תמונת השמיניות קיבלה צורה וכבר עכשיו ברור: יש הבדל גדול בין צדדי הבראקט. אורוגוואי, פורטוגל, צרפת, ארגנטינה, ברזיל ובלגיה נמצאות בצד אחד של ההגרלה ובמסלול התנגשות ישיר עד הגמר. בצד השני ישנן שבע נבחרות אירופאיות בראשות ספרד ושם גם נמצאת אנגליה. אחת מהשמונה הללו תהיה בגמר.

בשבת (17:00), צרפת תפגוש את ארגנטינה והמנצחת תפגוש ברבע הגמר את המנצחת במשחק בין אורוגוואי לפורטוגל (21:00). ביום שני, ברזיל תפגוש את מקסיקו (17:00) ולמנצחת תחכה ברבע הגמר מנצחת המפגש בין בלגיה ליפן (21:00).

בצד השני של ההגרלה, ספרד תפגוש את רוסיה ביום ראשון (21:00) ויריבת המנצחת תהיה קרואטיה או דנמרק שייפגשו בחמש. שבדיה תפגוש את שווייץ ביום שלישי ב-17:00. מנצחת המפגש תפגוש ברבע הגמר את המנצחת במשחק בין קולומביה לאנגליה. משחקי רבע הגמר יתקיימו בימי שישי ושבת.  


מצפים לו חיים קשים גם בהמשך. ליאו מסי (Getty)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי