"יש לקבאני חמישה ימים להתאושש, נעשה הכל כדי שיהיה כשיר"

אדינסון קבאני
אדינסון קבאני | Gettyimages

באורוגוואי שמחים לאחר הניצחון 1:2 על פורטוגל, שהעלה אותה לרבע הגמר, אבל גם דואגים לכוכב שכבש צמד ונפצע. לפי הדיווחים, הוא יחמיץ לפחות את הקרב נגד צרפת. טבארס: "היו רגעים שלא יכולתי לעצור את הדמעות"

(גודל טקסט)
אורוגוואי אמנם הדיחה אתמול (שבת) את פורטוגל עם 1:2 ועלתה לרבע הגמר נגד צרפת, אבל זה עלול להיות משחק ללא אדינסון קבאני שנפצע וכנראה ייעדר מהמשחק. העיתון האורוגוואי "אל פאיס" כתב שקבאני עבד קשה מדי לאחר שכבש את שני השערים והיה מעורב במהלכים רבים מדי במשחק, מה שכנראה גרם לפציעה בירך בדקה ה-73. לפי רופאים שונים הפציעה של קבאני נראית כזאת שלא תאפשר לו לחזור לשחק במונדיאל אם הוא לא רוצה לסכן את עצמו. היום ייערכו לו בדיקות נוספות.


"הפרופסור", כפי שמכונה מאמן אורוגוואי אוסקר טאברס, אמר: "היו לי רגעים שלא יכולתי לעצור את הדמעות במשחק. החדרים שלנו במתקן האימונים מוכנים לשבעה משחקים שלנו במונדיאל, אבל אנחנו הולכים צעד אחר צעד. אנחנו מוכיחים שוב ושוב כמו בדרום אפריקה שלא צריך להחזיק יותר בכדור כדי לנצח משחקים". על קבאני אמר: "מוקדם לדעת. יש לו חמישה ימים להתאושש ונעשה הכל שיהיה כשיר". על היריבה הבאה צרפת: "היא הכי חזקה בחוד בזכות אנטואן גריזמן וקיליאן אמבפה ונצטרך לטפל במהירות המטורפת שלהם".


סוארס עם רונאלדו. צרפת מחכה ברבע הגמר (Getyimages)
סוארס עם רונאלדו. צרפת מחכה ברבע הגמר (Getyimages)


נשיא ההתאחדות האורוווגאית, וילמאר ואלדס, אמר במסיבת עיתונאים כי למרות מחלתו הנדירה של המאמן אוסקר טאברס שנזקק למקל הליכה אין כוונה בהתאחדות להחליפו אחרי המונדיאל והמאמן בן ה-71 ימשיך בתפקידו כל עוד יוכל. לדברי הנשיא: "התוצאות האחרונות מראות לנו שמדובר במאמן ענק ואנחנו רוצים שימשיך גם אחרי המונדיאל". חוזהו של המאמן שעובד כבר 12 שנה בנבחרת מסתיים אחרי המונדיאל ברוסיה.


הבלם דייגו גודין העלה באינסטגרם תמונה של הנבחרת חוגגת. הוא אמר לתקשורת: "אם לואיס סוארס וקבאני מגיעים לרמה שהגיעו נגד פורטוגל אנחנו יכולים לנצח כל נבחרת בעולם. עבדנו קשה להדיח את פורטוגל ואנחנו צריכים קצת לשמוח לפני שנתחיל לחשוב על צרפת".


Uruguay noma!!! pic.twitter.com/6pawtNU7j7

— Diego Godín (@diegogodin) 30 ביוני 2018




לואיס סוארס דיבר על מסי אחרי המשחק: "אם אני כחבר צריך להיכנס לעור שלו הוא עבר יום מאוד קשה. כחבר שלו אני רוצה לעודד אותו שירים את הראש ויתאושש כמה שיותר מהר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי