אופטימיות גדולה באנגליה: "צ'אנס שאסור לפספס"

נבחרת אנגליה
נבחרת אנגליה | צילום מסך

בממלכה בטוחים ביכולת של נבחרתם לעבור משחק נוקקאוט לראשונה מ-2006 ולהגיע רחוק בטורניר נוכח ההגרלה הנוחה יחסית והעובדה שהסגל הוא הצעיר ביותר מבין הנבחרות שנשארו, השחקנים לא חוששים מפנדלים

(גודל טקסט)

נדמה שעד כה בטורניר, אולי בגלל חילופי הדורות בסגל או הכישלונות הרבים לאורך השנים, היחס של גופי התקשורת באנגליה כלפי הנבחרת הלאומית היה מעט שקט יותר ביחס לטורנירים הקודמים. אלא שהיכולת, עם השישייה לרשת פנמה בשלב הבתים ובעיקר ההגרלה הנוחה יחסית שנבחרתם צפויה לקבל בהמשך, הדליקו מחדש את הטירוף המוכר בממלכה ורף הציפיות גדל בהתאם.

הבוקר, כל שערי העיתונים הראשיים עוסקים כמובן במשחקה הגורלי של נבחרת שלושת האריות היום נגד קולומביה ומציינים לטובה שהסגל האנגלי הוא הצעיר ביותר מבין כל הנבחרות שנשארו בטורניר כשב"מירור" נכתב: "עכשיו תכתבו את ההיסטוריה שלכם לבד" זכר להצהרה של המאמן גארת' סאותג'ייט שקרא לשחקניו לקחת את גורלם בידיהם.

עוד נכתב בעיתון כי "הגיע הזמן לספק את הסחורה ולסיים 12 שנה של כאב לב בהן אנגליה לא הצליחה במשחק הנוקאאוט" וכי אנגליה ניצחה חמש פעמים את קולומביה עד כה ומעולם לא הפסידה כשגם שחקן העבר ג'רמיין ג'נס התייחס להזדמנות שעומדת בפני האנגלים: "אם אתה מסתכל על רשימת הנבחרות שנותרו בדרך לגמר אתה חייב לומר כאנגלי 'ווה. אף פעם לא היה לנו כזה צ'אנס'".

אחת מנקודות התורפה של האנגלים לאורך השנים היא כמובן פנדלים כשמתוך שבעת המשחקים האחרונים שהאנגלים הגיעו לפנדלים בטורנירים רשמיים, הם הפסידו בשישה. עם זאת, לפי דיווחים, השחקנים האנגלים לא חוששים להגיע לדו קרב של בעיטות עונשין מהנקודה הלבנה כשחקנים בכירים בסגל כמו הארי קיין, קירן טריפייר, ג'סי לינגארד, ג'ורדן הנדרסון ואשלי יאנג אמרו שלא יחששו לבעוט. ג'יימי וארדי סיפר: "פנדל הוא פנדל. אתה בועט ומנסה להבקיע. אין בזה הרבה חוכמות".

סאותג'ייט. צ'אנס שלא יחזור מבחינת האנגלים (Gettyimages)
סאותג'ייט. צ'אנס שלא יחזור מבחינת האנגלים (Gettyimages)

בעיתון ערכו השוואה בין שחקני הסגל וגילו שהארי קיין מוביל עם 84 אחוזי הצלחה אחריו ג'יימי וארדי עם 80 ואשלי יאני עם 71. במידה והאנגלים אכן יגיעו שוב לבעיטות עונשין מ-11 מטרים, סאות'גייט ישקול להכניס את השוער השלישי, ניק פופ מברנלי לו ממוצע הצלות טוב יותר מלשני השוערים האחרים בסגל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי