אינייסטה נפרד: תמיד אמרתי שאעשה את מה שהכי טוב לנבחרת

אנדרס אינייסטה
אנדרס אינייסטה | טוויטר

בגיל 34 ואחרי 136 הופעות, שתי אליפויות אירופה ומונדיאל אחד, הקשר האגדי נפרד במכתב אמוציונלי מנבחרת ספרד: "הייתי בר מזל לחיות באחת התקופות הכי טובות של נבחרת ספרד, שעכשיו יהיה לה אוהד ללא תנאים"

(גודל טקסט)
בגיל 34 ואחרי 136 הופעות, אנדרס אינייסטה הודיע ביום ראשון האחרון על פרישה מנבחרת ספרד, זאת אחרי ההפסד לרוסיה בפנדלים בשמינית גמר המונדיאל. היום (שלישי) פרסם אחד הקשרים הגדולים בתולדות הכדורגל הספרדי מכתב בו נפרד מ"לה רוחה": "לפני 14 שנים, כשלבשתי לראשונה את חולצת הנבחרת שלנו. הייתי בן 15 ולעולם לא אשכח את הרגע. זה היה החלום של החיים שלי להגן על צבעי המדינה שלי. זה היה דבר מיוחד מאוד, לא רק חלום אלא אחריות גדולה. לאורך כל השנים האלה ניסיתי להיות מודע למה זה אומר ותמיד ולתת תמיד את הכי טוב שלי ולעשות אותכם גאים".


אינייסטה, שהיה חלק מתו הזהב של ספרד שזה במונדיאל ב-2010 ובשתי אליפויות אירופה (2008 ו-2012) אמר: "אני חושב שהייתי בר מזל לחיות באחת התקופות הכי טובות של הנבחרת, עם דור מדהים של שחקנים שהיה יוצא מן הכלל בכל דרך אפשרית. השגנו הצלחה עצומה, דברים שחלמנו עליהם מאז היינו ילדים, אבל גם רגעים קשים. אני רוצה להודות לכולם על שעשו אותי חבר לקבוצה וכדורגלן טוב יותר. היה לי לעונג לחלוק איתכם את כל השנים האלה".


הקשר הספרדי התייחס להחלטה: "עכשיו זה הזמן לקחת צעד הצידה. זו לא החלטה קלה, להפך, חשבתי על זה במהלך החודשים האחרונים. החלום והרצון להמשיך הם טוטאליים, אבל תמיד אמרתי אעשה את מה שהכי טוב לנבחרת. העתיד מרגיש עם קבוצה נהדרת שלא תיאמן של שחקנים שיהיה להם עכשיו אוהד ללא תנאי. אין לי שום ספק שמה שיבוא יהיה מופלא עם הרבה הצלחה. האיכות של הנבחרת הזאת מדהימה".


"הייתי רוצה להודות להתאחדות הספרדית על כל התמיכה והיחס שקיבלתי ב-19 השנים האחרונות, לכל הנשיאים, המאמנים והאנשים שחלקו איתי את הרגעים בכל השנים האלה. הייתי בר מזל שהיו לי מאמנים גדולים לאורך כל שלבי בחיים שלי, עם הרבה אהבה ללואיס אראגונס שהעניק לי את הופעת הבכורה באלבסטה ושאיתו כבשנו את אירופה בפעם הראשונה בטורניר החלומי. תודה לכולם שסמכו עליי ושינו את הכדורגל הספרדי".


⚽️❤️ pic.twitter.com/KPg6qllkfr

— Andrés Iniesta (@andresiniesta8) July 3, 2018

אינייסטה, שכזכור נפרד העונה גם מברצלונה וישחק בשנתיים הקרובות בוויסל קובה היפנית, חתם את המכתב: "לכל האוהדים, תודה לכם. תודה על כך התמיכה, אמון ואהבה. תמיד עם "לה רוחה"!. לסיום, אני רוצה להודות במיוחד למשחה שלי על תמיכה ללא תנאים ושתמיד הייתה לצידי. רדפנו אחרי חלום והשגנו אותו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי