וארדי ודלה עלי בספק, השבדים יחסרו את מיקאל לוסטיג

גארת' סאות'גייט, דלה עלי
גארת' סאות'גייט, דלה עלי | Gettyimages

באנגליה ממשיכים לחלום על הגביע, כדי שיזה יקרה הם יצטרכו לעבור את השבדים ברבע הגמר. יאן אנדרסון: "לא יודע אם הם לוקחים אותנו ברצינות, אבל יש לנו אמונה גדולה ביכולתנו"

(גודל טקסט)
אנגליה עברה את קולומביה בפנדלים בפעם הראשונה בתולדותיה במונדיאל והיא רוצה להימנע מהסיוט הזה כשתפגוש את שבדיה מחר (שבת) בסמארה ארינה ברבע גמר המונדיאל ב-17:00. שתי הנבחרות לא העפילו לחצי גמר הטורניר במאה הנוכחית. שבדיה עשתה זאת לאחרונה ב-1994 בארה"ב כאשר סיימה רביעית ואנגליה ב-1990 באיטליה וגם היא סיימה רביעית. 


האנגלים חולמים על הופעה ראשונה בגמר המונדיאל מאז 1966 ויש להם לפחות תיאורטית סיכוי לעשות זאת, אבל לשם כך צריכים לעבור נבחרת עקשנית המשחקת כדורגל טוב בהגנה ויודעת גם לכבוש כשצריך. האנגלים גם צריכים להתגבר על קללת וודו נוספת. אנגליה גברה על שבדיה רק פעמיים ב-15 מפגשים אחרונים.


המנג'ר, גארת' סאות'גייט, סבור שהשחקנים יעלו עם ביטחון למגרש, אבל גם הזהיר שהרקורד של שבדיה במונדיאל טוב משל אנגליה והאנגלים נוטים לזלזל בשבדים וזו טעות.


הם גם מודעים לעובדה שזה יהיה משחק מסוג שונה מאשר היה מול קולומביה. ג'יימי וארדי פצוע ובספק למשחק ואחרי שקיבל זריקה. עדיין לא ברור אם יהיה כשיר וגם דלה עלי לא כשיר במאה אחוז.


רבים סברו שצריך לתת לו צ'אנס לצידו של הארי קיין במקום ראחים סטרלינג שאיכזב, אבל כעת הפציעה לא תיתן צ'אנס לשינוי. פרשן ה"דיילי סטאר" ג'ון בארנס הביע דעתו שדלה עלי, ראחים סטרלינג וג'סי לינגארד לא עוזרים מספיק לחוד.


MIRROR: Stephen Killer's £10k compo #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/7XDlWSjNGp

— Neil Henderson (@hendopolis) July 5, 2018



העיתון "מירור" פרסם מסר מרגש של ג'ימי גריבס מגדולי כוכבי אנגליה ב-1966 שעבר שבץ מוחי והשתקם בו אמר להארי קיין: "תהיה גיבור כמו במונדיאל 1966 ותביא את הגביע הביתה". הבן של גריבס, דוני סיפר לעיתון כי לקח את אביו לפגישה עם קיין לפני הטיסה של אנגליה לרוסיה כדי שיברך אותו. 


בשבדיה אמרו השחקנים כבר אחרי שגברו על שווייץ שהם מחכים לאנגליה בכיליון עיניים. לא צריך להכניס להם מוטיבציה. הם שמעו פרשנים באנגליה שהביעו ביטחון בניצחון האנגלי והם כבר רוצים להוכיח. 


להרכב השבדי חוזר סבסטיאן לארסון אחרי שהיה מוענש על צהובים, אבל הם יפסידו את הבלם מיקאל לוסטיג מסלטיק, אחד השחקנים החשובים במערך ההגנתי, בגלל צהובים. אמיל קראפט עשוי לפתוח ב-11 במקומו. בלם נוסף, אנדראס גרנקביסט, היה אמור להימצא עם אישתו שהיתה אמורה ללדת את בנם בכל רגע, אבל החליט לא להחמיץ את המשחק והודיע שהוא ישחק בכל מקרה. סבסטיאן לארסון אמר שלדעתו כל הלחץ על אנגליה כי הם פיבוריטים והאוהדים שלהם מצפים שהם יעברו לחצי הגמר. 


מאמן שבדיה יאן אנדרסון היבשושי אמר במסיבת העיתונאים: "אני לא מבזבז את הזמן שלי על מחשבות לגבי האם נזכה אולי במונדיאל ואין לי קלפים מפתיעים מתחת לשרוול. אני רק חושב על איך מנצחים את אנגליה. לא צריך לומר לכם שזה הולך להיות קשה מאוד נגד אנגליה. לא יודע אם הם לוקחים אותנו ברצינות, אבל יש לנו אמונה גדולה ביכולתנו. כל השחקנים שלנו כשירים למשחק. אלבין אקדל פצוע בכף הרגל, אבל מקווה שהוא יהיה כשיר. דלה עלי ו-וארדי לא יהיו כשירים באנגליה? אז הם יעלו מישהו אחר בהרכב". 



 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי