התקשורת בבלגיה בטירוף: "שיחקנו כדורגל ברזילאי"

אדן הזאר
אדן הזאר | AFP

אושר ענק במדינה אחרי ההעפלה לחצי גמר המונדיאל בזכות ניצחון משכנע על אחת המועמדות הבכירות לזכות בתואר והגדירו את זה כמשחק הגדול ביותר של הנבחרת בכל הזמנים. ציון 9 לכל השחקנים

(גודל טקסט)
טירוף חושים בבלגיה אחרי הניצחון 1:2 על ברזיל ברבע גמר המונדיאל. במדינה מעריכים כי זה הניצחון הגדול שלהם בכל הזמנים בגביע העולם והתקשורת כתבה שגרמניה הדיחה את ברזיל במונדיאל הקודם 1:7 בחצי הגמר וזכתה במונדיאל וכעת בלגיה תעשה זאת באותה צורה אחרי שהדיחה את ברזיל ברבע הגמר. אוהדי בלגיה יצאו באלפים לחגוג ברחובות הערים הגדולות.


בבלגיה גם נכתב שסוף סוף הנבחרת התגברה על רגש הנחיתות שלה מול הגדולות: "זו היתה בלגיה ששיחקה כדורגל ברזילאי", כתב העיתון "DH" שהוסיף: "היה מדהים לראות איך שחקני בלגיה לא חששו מברזיל המפחידה. זו עבודה מצוינת של רוברטו מרטינס ועוזרו תיירי הנרי. ברזיל חששה יותר מהפסד מאשר בלגיה כי הלחץ היה עליה".


"השדים האדומים האלה הם ענקיים", כתב העיתון הבלגי HLN. "הם באו לעשות את ההיסטוריה הכי גדולה בגביע העולמי. חזרנו לחצי הגמר אחרי 32 שנה וכמה סימלי שזה היה מול אלופת העולם לשעבר".


Enjoy this night #BEL !
#REDTOGETHER#WorldCup#BRABEL. pic.twitter.com/3UoSDM1eOO

— Belgian Red Devils (@BelRedDevils) July 6, 2018


חלוץ בלגיה רומלו לוקאקו אמר בסיום: "זה משחק שנזכור אותו לעד אבל יש לנו עכשיו משחק קשה מאוד נגד נבחרת יותר טובה מברזיל וזו צרפת. נשארו לנו שני משחקים כדי לזכות בגביע העולמי אז בואו נעשה מאמץ. אנחנו יודעים שיש לנו עוד עבודה לעשות ונשארנו ריאליסטים לגבי המצב. לגבי השער השני יכולתי לנסות לכבוש לבד, אבל ראיתי את קווין דה בריינה מימין ונתתי לו את הכדור. ידעתי שהוא יכבוש". העיתון העניק ציון 9 לכל שחקני הנבחרת וקבע: "אתם פשוט גדולים. במשחק כזה אף שחקן לא יורד מהציון הזה".


אדן הזאר גילה שהוא היה תשוש מהמאמץ והיה קשה לו לשחק: "אם המשחק היה נמשך עוד חמש דקות הייתי מבקש להתחלף. עשר הדקות האחרונות לא היו קלות, אבל הגנו על השער בצורה יפה. עשינו עבודה מעולה. שיחקנו כמו קבוצה אחת. יש למזלנו כמה ימי מנוחה. אני מרגיש שכולם תשושים אצלנו". על היריבה צרפת אמר: "הם לא הרשימו אותי במשחקיהם בבית המוקדם, אבל בשמינית וברבע הם הראו שהם מאוד חזקים, אבל אנחנו בלגיה ויש לנו נבחרת עם המון כשרונות".


What a night !!! World Cup semifinals #redtogether@BelRedDevils@FIFAWorldCuppic.twitter.com/lwzJIGhLge

— Marouane Fellaini (@Fellaini) July 6, 2018


בלם טוטנהאם, טובי אלדרווירלד, אמר: "הוכחנו שיש דבר כזה דור הזהב של הכדורגל הבלגי. אנחנו מדינה קטנה שניצחה מדינת כדורגל ענקית. זה צעד חשוב מאוד".  מרואן פלאיני צייץ: "איזה לילה".

This one is for Belgium! #redtogetherpic.twitter.com/Tujc5oDNo5

— Kevin De Bruyne (@DeBruyneKev) July 6, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי