דיווח: שחקני רוסיה שאפו אמוניה כדי לשפר ביצועים במונדיאל

דניס צ'רישב
דניס צ'רישב | Gettyimages

לפי "סודנדויטש צייטונג" הגרמני, ההתאחדות הרוסית הודתה ששחקניה שאפו את החומר שלא נחשב לאסור, בכדי לשפר את יכולתם, מה שתרם למאמץ הפיזי האדיר שהשקיעו מול ספרד וקרואטיה בשלבי ההכרעה של המונדיאל

(גודל טקסט)

האם רוסיה תסתבך בעוד פרשת סימום של ספורטאים? למרות שהפעם לא מדובר בבליעת חומרים אסורים, העיתון הגרמני "סודנדויטש צייטונג" מדווח ששחקני מארחת מונדיאל 2018 שאפו אמוניה לפני ובמהלך המשחקים, זאת במטרה לשפר את ביצועיהם.

מה שמשך את תשומת הלב לכך היה המאמץ הפיזי העצום והניכר לעין שהציגו שחקנים הרוסים מול ספרד בשמינית הגמר ומול קרואטיה ברבע הגמר, משחקים שלמרות שהסתיימו אחרי 120 דקות לאחר שנגררו להארכה ופנדלים, לא גרמו לרוסים להראות אפילו רגע אחד של חולשה פיזית.

לפי הדיווח, ההתאחדות הרוסית הודתה בפני העיתון הגרמני שאחד משחקניו המחליפים של סטניסלב צ'רצ'סוב שאף אמוניה שהייתה ספוגה בכדור כותנה לפני שעלה למגרש ברבע הגמר מול ספרד. "ההתאחדות הרוסית התייחס לזה כאילו זה דבר נפוץ כמו שימוש בשמפו במקלחת", נכתב ב"סודנדויטש צייטונג". חשוב לציין שאמוניה אומנם לא נחשבת לחומר אסור, אך כן תורמת לגוף מבחינה פיזית עלי די המרצת הנשימה ושיפור זרימת החמצן בדם.  


דזיובה והרוסים חוגגים במונדיאל. החשדות נמשכים (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי